پرده سینما

حمیدرضا دیبائی معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی شد

پرده سینما






 

 

 

حمیدرضا دیبائی به عنوان معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مهندس محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی حمیدرضا دیبائی را به عنوان معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:

جناب آقای حمیدرضا دیبائی

نظر به حسن سوابق، ذوق و تجربیات ارزشمندتان در حوزه ارتباطات و رسانه به موجب این ابلاغ شما را به سمت معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌نمایم.

رجاء واثق دارد با استعانت از درگاه ذات اقدس الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت مادی و معنوی موجود در بنیاد و با استفاده از سرمایه انسانی متخصص و البته کارآمد در عرصه رسانه‌ها و مطبوعات با ایجاد فضایی اصیل و انگیزه بخش و ارتباطی دوسویه و مؤثر با اهالی رسانه و علاقمندان سینمای ایران در جهت تسری ایفای نقش‌های مؤثر فرهنگی و حرفه‌ای بنیاد و رشد و اعتلای آن مؤفق و مؤید خواهید بود.

همچنین اقتضاء دارد جنابعالی در امور اجرایی بنیاد نیز اینجانب را معاضدت نمائید.

شایان ذکر است حمیدرضا دیبائی متولد 1357 تهران و فارق التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی می‌باشد. وی عضو شورای رسانه‌ای معاونت سینمایی و سمعی و بصری، معاون اجرایی جشنواره‌ها، مجامع و امور بین‌الملل سینمایی، معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فعالیت‌های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای معاونت امور سینمایی به مدت شش سال بوده است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.