پرده سینما

مهدی مسعودشاهی مشاور عالی بنیاد سینمایی فارابی شد

پرده سینما






 

 

 

مهدی مسعودشاهی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مهندس محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی مهدی مسعودشاهی را به عنوان «مشاور عالی» بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است: 

جناب آقای مهدی مسعودشاهی

نظر به اهمیت احیاء و کارآمدسازی بنیاد سینمایی فارابی در ایفای نقش حمایتی و هدایتی مؤثر و پوشش دهنده همه‌ی چرخه فعالیتهای سینمای ایران از مراتب و مراحل منتهی به سینما، سینما و ناشی از سینما و با توجه به تجربیات ارزشمند و گرانسنگ شما در عرصه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی جنابعالی را به عنوان مشاور عالی منصوب می‌نمایم.

رجاء واثق دارد در سایه سارحضرت احدیت و درظل توجهات حضرت صاحب الامر (عج) با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی موجود نسبت به اخذ دیدگاه‌ها و ارائه طریق و راهکار مناسب در عرصه‌های حیاتی مربوطه، کلیت بنیاد را یاری خواهید کرد.

شایان ذکر است مهدی مسعودشاهی متولد 1329 قصر شیرین و دانش آموخته زبان آلمانی می‌باشد. وی مدیر کل نظارت و نمایش وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی (1359)، مؤسس و مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (1363)، مؤسس و رئیس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری (1368)، مدیر مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1371)، مؤسس و مدیر عامل شرکت فرهنگی و هنری صبا وابسته به صدا و سیما (1373)، مؤسس و اولین مدیرعامل بنیاد رودکی (1382)، مشاور معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد (1385) و دبیر دوره‌های بیست و هشتم و بیست و نهم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.