پرده سینما

علیرضا شجاع نوری مشاور امور بین الملل سازمان سینمایی شد

پرده سینما






 

 

 

با حکم دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، علیرضا شجاع نوری به سمت مشاور امور بین الملل سازمان سینمایی منصوب شد.

 

شجاع نوری 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی،در متن حکم علیرضا شجاع نوری  آمده است:

با توجه به تجارب ارزنده و شناخت جنابعالی از مفاهیم ارتباطات و مناسبات بین المللی در حوزه سینما جنابعالی را به عنوان مشاور امور بین الملل سازمان سینمایی منصوب می کنم.

امیدوارم با هماهنگی با اداره کل امور بین الملل ،زمینه های حضور مؤثر سینمای ایران را در عرصه بین الملل فراهم نمایید.

علیرضا شجاع نوری متولد ۱۳۳۴در شیراز و تحصیل کرده رشته زیست شناسی از دانشگاه شهید بهشتی،فارغ التحصیل هنرهای دراماتیک از دانشگاه UDCو رشته ادبیات ایتالیایی از دانشگاه تهران است.

در کارنامه حرفه ای شجاع نوری: مدیر تأمین برنامه های خارجی شبکه یک سیما (از سال 59 تا 60)، خبر نگار خبر گزاری جمهوری اسلامی از سال (60 تا 62)، مدیر بین الملل بنیاد سینمایی فارابی از (62 تا 75) و مدیر کل تأمین برنامه های خارجی سیما از (75 تا 80) دیده می شود.

علیرضا شجاع نوری از سال 80 تا کنون در بخش خصوصی فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری، به عنوان تهیه کننده در بخش های مختلف بین المللی سینمای ایران بخصوص در عرصه تولید فیلمهای مشترک با کشورهای ژاپن، آلمان، انگلیس،  فرانسه، مجارستان،  تونس و.... فعالیت داشته است .


 تاريخ ارسال: 1392/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.