پرده سینما

اکبری‌صحت: بی‌‌نظمی‌های برج میلاد از بین می‌رود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صدور بی رویه کارت متوقف می‌شود

 

جلیل اکبری صحتعلیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در اقدامی قابل توجه هفته گذشته فهرست مدیران اجرایی خود را اعلام کرد. اعلام مدیران در فاصله سه ماه مانده به جشنواره بدعتی است که اگر امتداد یابد هم فضا را برای برنامه ریزی های مدیریتی فراهم می کند و هم این مجال برای رسانه ها ایجاد می شود که عملکرد مدیران را در فاصله ای نسبتا متناسب بسنجند.

اصلی ترین مشکل یکی دو سال قبل جشنواره فجر مرتبط می شد با کاخ جشنواره و حضور آدمهایی غیرمرتبط با سینما و رسانه در این کاخ. برای همین بد ندیدیم با جلیل اکبری صحت که به عنوان مدیر ارتباطات جشنواره سی و دوم فعالیت خواهد کرد درباره برنامه های مدیریت جشنواره برای حل این معضل گپی بزنیم. اکبری صحت با اعلام این خبر که همین امروز جلسه ای را با دیگر دست اندرکاران جشنواره درباره امور اجرایی کاخ خواهد داشت به اهالی رسانه قول داد که امسال روال منظمی بر کاخ جشنواره حاکم خواهد بود. متن گفته های اکبری صحت را در ادامه می خوانید:

 

مطبوعات به روال سابق در کاخ جشنواره مستقر می شوند

 

اول باید بگویم کاخ جشنواره همچنان پابرجاست و مطبوعات هم چون رکن اصلی کاخ جشنواره هستند به روال سال های قبل در کاخ جشنواره مستقر می شوند اما همه برنامه مان این است که بی سروسامانی و بی نظمی که در سالهای قبل در کاخ جشنواره به وجود آمده بود را از بین ببریم.

 

صدور بی رویه کارت

 

بی نظمی هایی که وجود داشت بیش از همه برآمده از صدور بی رویه کارت برای کاخ جشنواره بود و همین باعث شد که مثلا کودکان خردسال و پدربزرگ و مادربزرگ ها هم مرتب در کاخ جشنواره مشاهده شوند. این روزها در تلاش هستیم تا با یک برنامه ریزی درست و اصولی نظمی جامع به کاخ جشنواره دهیم. پس از صدور بی رویه کارت جلوگیری می کنیم و فقط افراد حائز شرایط کارت ورود به کاخ جشنواره را دریافت خواهند کرد.

 

بی نظمی های سابق تکرار نخواهد شد

 

یکی از مشکلات کاخ جشنواره حضور بستگان پرسنل کاخ جشنواره در سالن نمایش بود، این قول را به شما می دهم که به همت دبیر جشنواره جناب رضاداد امسال دیگر چنین حضورهای حاشیه ای را نخواهیم دید. رضاداد هر جا که مدیریت کرده سعی کرده سازوکار حرفه ای را حاکم کند و به عنوان یک عضو از گروه کاری ایشان هم به اهالی رسانه قول می دهم بی نظمی های موجود در کاخ جشنواره را از بین خواهیم برد و دیگر بی نظمیهای سابق تکرار نخواهد شد.

 

خبرآنلاین به نقل از سایت روزنامه ایران


 تاريخ ارسال: 1392/8/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.