پرده سینما

داستین هافمن به «پینه دوز» پیوست

پرده سینما






 

 

 

آدام سندلر و دن استیونس نیز از دیگر بازیگرانی هستند که داستین هافمن را در فیلم پینه دوز همراهی می کنند.

 

داستین هافمنبه گزارش مهر به نقل از امپایرآنلاین، داستین هافمن بازیگر کهنه‌کار آمریکایی در فیلم پینه‌دوز به کارگردانی تام مک کارتی ظاهر خواهد شد.

داستان این فیلم درباره یک تعمیرکننده کفش با بازی آدام سندلر است که راهی پیدا کرده تا وارد زندگی مشتریان خود شود. کارگردانی پینه دوز بر عهده تام مک کارتی کارگردان فیلم سینمایی برد برد و انیمیشن بالا است.

داستین هافمن 76 ساله تا پیش از بازی در فیلم پینه دوز باید خود را برای بازی در فیلم سینمایی گروه سرود پسران و همچنین صداپیشگی در قسمت سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار آماده کند.

آدام سندلر در فیلم کمدی پینه دوز نقش مردی را بازی می کند که کفش های مردم را تعمیر می کند و در حین کار با مردمی که کفش هایشان را درست می کند، آشنا می شود و خود را در زندگی آن ها قرار می دهد.

تام مک کارتی که پروژه های عجیب و با موضوع های انسانی مانند بازدیدکننده و برد برد را کارگردانی کرده است، مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و مری جین اسکالسکی تهیه کننده آن است. کمپانی ولتاژ پیکچرز در حال حاضر فیلمبرداری این پروژه را در شهر نیویورک آغاز کرده است. انتظار می رود این فیلم مستقل تبدیل به یکی از فیلم های خاص در مسیر حرفه ای کاری سندلر شود.

هنوز جزییات بیشتری از داستان این فیلم مشخص نشده اند و معلوم نیست که هافمن چه نقشی را ایفا می کند، با این حال استیو بوچمی در نقش شخصیتی به نام مانی ظاهر می شود. مک کارتی تا به اینجا جمع بازیگران قابل توجهی را دور هم آورده است. از دیگران بازیگران این فیلم می توان به دن استیونز بازیگر سریال دان‌تون ابی اشاره کرد.

هافمن اخیراً در سریالی با موضوع اسب‌سواری با عنوان شانس در شبکه اچ بی او ظاهر شد و پروژه بعدی‌اش فیلم سرآشپز به کارگردانی جان فورو و با بازی رابرت دنیرو است.

استیو بوچمی هم در حال حاضر بازیگر اصلی سریال پرطرفدار و گانگستری بردواک امپایر شبکه اچ بی او است و تا کنون نیز در چندین فیلم آدام سندلر مانند آقای دیدز و آدم بزرگ‌های 2 نقش‌آفرینی کرده است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.