پرده سینما

درخواست مدیر سینما آزادی از مسئولان سازمان سینمایی

پرده سینما






 

 

 

مدیر پردیس سینمایی آزادی از مسوولان سازمان سینمایی درخواست کرد، سیستم‌هایی را برای نمایش فیلم‌ها در سینما نصب کنند‌ که بتوان تمام فیلم‌های روز دنیا‌ از جمله فیلم‌های سه بعدی را با آن نمایش داد.

 

سینما آزادیرضا سعیدی‌پور‌ در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره ضوابط اعلام شده برای سینماهای متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: تمام شرایطی که اعلام شده است در سال‌های گذشته نیز وجود داشت، فقط تفاوت در این است که در سال‌های قبل سیستم دیجیتال را در زمان جشنواره نصب و بلافاصله پس از پایان جشنواره آن‌ها را جمع‌آوری می‌کردند.

او با اشاره به اینکه پردیس سینمایی آزادی تمام ضوابط اعلام شده‌ را دارد‌، گفت: امیدوارم اینکه گفته شده امسال سیستم دیجیتال به طور رایگان برای همه سینماها نصب خواهد شد یک شعار نباشد‌.

وی اضافه کرد: از مسئولان سازمان سینمایی تقاضا دارم اگر می‌خواهند این شعار اجرایی شود، سیستم‌هایی را نصب کنند که با آن فیلم‌های روز دنیا را نمایش دهیم و این طور نباشد که بگویند فیلم سه‌بعدی قابل نمایش دادن نیست.

سعیدی‌پور تاکید کرد: اکنون در دنیا سیستم‌هایی وجود دارد که برای نمایش همه انواع فیلم‌ها قابل استفاده هستند و احتیاج به اضافه شدن سیستم دیگری روی آن‌ها نیست. امیدوارم مسئولان سازمان سینمایی تجهیزات به روز و با کارایی بالا را در سینماها نصب کنند.

به تازگی ضوابط فنی سینماهای متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/9/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.