پرده سینما

جنجالی شدن حذف تام کروز از پروژه «هفت دلاور»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تام کروزکنار گذاشته شدن تام کروز از نقش اصلی نسخه دوباره‌سازی شده وسترن اکشن هفت دلاور تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شده است.

به گزارش فارس، رسانه‌های گروهی با اشاره به خبر کنار گذاشته شدن وی از این پروژه پرسروصدا، دست به گمانه‌زنی‌های مختلفی زده‌اند.

پرسشی که رسانه‌های گروهی مطرح می‌کنند این است که در پشت پرده تولید فیلم چه اتفاقاتی رخ داده که منجر به حذف تام کروز شده است؟

از آن جا که هنوز کسی اطلاعی از کم و کیف ماجرا ندارد و موضوع برای رسانه‌های گروهی توضیح داده نشده، حرف و حدیث‌ زیادی در این رابطه به گوش می‌رسد. هنوز معلوم نیست آیا تام کروز از همکاری با این پروژه انصراف داده یا مسئولان کمپانی مترو گلدوین مه‌یر او را از پروژه خود اخراج کرده‌اند. هیچ یک از دو طرف در رابطه با این موضوع توضیحی نداده و ترجیح کرده‌اند که سکوت کنند. این مسئله از سوی رسانه‌های گروهی، عجیب و غریب توصیف شده است.

روز گذشته کمپانی مترو گلدوین مه‌یر در اطلاعیه کوتاهی، خبر داد که تام کروز دیگر به عنوان بازیگر با نسخه تازه هفت دلاور آن‌ها همکاری نخواهد داشت. این درحالی است که سال قبل و هم زمان با اعلام خبر تولید این فیلم، مسئولان کمپانی مترو با افتخار از حضور تام کروز در نقش اصلی آن اسم بردند.

برخی تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند حذف تام‌کروز از این وسترن ماجراجویانه، بی‌ارتباط با فروش پائین دو فیلم آخر او در یک سال اخیر نیست.

 

به نوشته سایت اینترنتی موویز، بحث کنار گذاشته شدن تام کروز از هفت دلاور در شرایطی مطرح شده که فیلم‌نامه آن قرار است دوباره بازنویسی شود. جان لی هنکوک کارگردان فیلم کار دوباره نویسی فیلم‌نامه آن را به عهده دارد. فیلم نامه قبلی فیلم را نیک پیزولاتر نوشته بود. این فیلم‌نامه اقتباسی با نگاهی به فیلم‌نامه‌ای نوشته شده که جان استورجس فیلم وسترن معروف خود را در سال 1960 کارگردانی کرد. استیو مک کوئین، یول براینر، چارلز برانسن، رابرت ون، جیمز کابرن و الای والاس بازیگران نسخه اصلی این فیلم بودند. خود این فیلم هم اقتباسی سینمایی از درام ماجراجویانه و کلاسیک آکیرا کوروساوا به نام هفت سامورایی (محصول سال 1954 سینمای ژاپن) بود.


 تاريخ ارسال: 1392/10/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.