پرده سینما

در محل حادثه‌ی انفجار فیلم ده‌نمکی چه خبر است؟

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انجار سر صحنه معراجی ها ده نمکی. عکس از بابک برزویهدر پی انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم معراجی‌ها مسعود ده‌نمکی، جمعی از بستگان کشته‌شدگان، مجروحان و همچنین مسوولان به شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس رفتند.

براساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، از ورود خبرنگاران خبرگزاری‌ها به شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس که برای اطلاع رسانی مراجعه کردند،ممانعت به عمل آمد.

در پیگیری‌های انجام شده درباره مهمات و محمولات منفجر شده اطلاعاتی بدست نیامد، همچنین پنج دستگاه آمبولانس از سازمان بهشت زهرا (س) دقایقی پیش برای انتقال پیکر کشته‌شدگان وارد شهرک شد و اجساد کشته‌شدگان را به بهشت زهرا (س) منتقل کرد.

نیروهایی نیز از یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای خنثی‌سازی مهمات باقی مانده در محل حضور دارند که گفته شد نیازی به حضور آن‌ها نیست و نیروهای تخریب مستقر در شهرک کار خنثی‌سازی را انجام دادند.

همچنین از عکس‌برداری و فیلمبرداری از روبروی شهرک ممانعت به عمل آمد و تصویربرداری که در حال فیلمبرداری بود با برخورد نیروهای نگهبانی شهرک روبرو شد.

 

*******

 

پس از انتقال پیکر کشته شدگان با آمبولانس‌های سازمان بهشت زهرا(س) به سردخانه، تعدادی از مسوولان حاضر در محل از شهرک سینمایی دفاع مقدس خارج شدند. علیرضا رضا داد دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر با خبرنگاران صحبت نکرد.

مهدی فرجی با اعلام اسامی کشته‌شدگان گفت: حال ده نمکی بد بود و از این مساله شدیدا متاثر شده بود. به گفته‌ی او؛ مراسم تشییع کشته‌شدگان بزودی اعلام می‌شود. او همچنین این ضایعه را به جامعه فرهنگی و هنری تسلیت گفت.

در گزارش و اطلاع‌رسانی این حادثه، خبرنگاران سرانجام به شهرک سینمای دفاع مقدس راه پیدا نکردند و نگهبانان این شهرک برخورد مناسبی با آنها نداشتند، در حالیکه گفته می‌شود، یکی دو خبرنگار به داخل راه داده شدند.

 

****

 

مسعود ده‌نمکی کارگردان و محمود رضوی تهیه‌کننده در محل حادثه حضور داشتند.

 

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، فرجی مدیر شبکه یک، مهدی صباغ‌زاده کارگردان نیز پس از این حادثه در محل حضور پیدا کردند. انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم و سریال معراجی‌های مسعود ده‌نمکی به کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن 2 نفر منجر شد. در حالی که مراحل پایانی فیلم معراجی‌ها در حال انجام بود، صبح امروز، ‌18 دی‌ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد. خبرنگار ایسنا در تماس با عوامل حاضر در صحنه مطلع شد که بر اثر این انفجار، حداقل 5 نفر کشته شدند، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، مهدی مرادی جلوه‌های ویژه، جمشید اصفهانی‌فر نگهبان از کشته شدگان این حادثه هستند.

 


حمید شهیری طراح صحنه و مرتضی مولایی در بیمارستان بستری شدند.


 تاريخ ارسال: 1392/10/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.