پرده سینما

درگیری ژراردو دپاردیو با رستوران‌دار ایتالیایی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژراردو دی پاردیوژراردو دپاردیو بازیگر فرانسوی بحث برانگیز و مشهور که سال پیش برای اجتناب از پرداخت مالیات سنگین شهروندی فرانسوی خود را کنار گذاشته بود، در ایتالیا به دردسر افتاد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دپاردیوی شصت و پنج ساله که برای نقش آفرینی اش در فیلم سال 1990 ژان پل راپرنیو نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، گفته بود که از انتخاب فرانسوا اولان به عنوان ریاست جمهور فرانسه در سال 2012 بسیار ناامید شده است زیرا اولان قول داده بود که مالیات بر درآمدی تا سقف هفتاد و پنج درصد برای سرمایه دارترین شهروندان فرانسوی تعیین کند.

دپاردیو نیز برای اجتناب از پرداخت مالیات هنگفت در شهری در کشور بلژیک که فاصله کمی با مرز کشور فرانسه در نزدیکی شهر لیل داشت اقامت گزید و بعد شهروندی فرانسوی خود را کنار گذاشت و شهروند روسیه شد. او هفته گذشته برای حضور در نمایشی در تئاتر آنتوان به پاریس بازگشت. بازی در این نمایش اولین حضور او در 10 سال اخیر در پاریس بود. این بازیگر در بین اجراهایش در پاریس، وقت خود را در ایتالیا می گذراند.

به گزارش خبرگزاری های محلی و رسانه های دیگر ایتالیایی، این بازیگر در مرکز تاریخی شهر لچه، در جنوب ایتالیا؛ جایی که وی در آنجا مالک یک خانه نیز هست، با یک صاحب رستوران درگیر شده است. به گفته دپاردیو صاحب رستوران بیش از حد سر و صدا می کرد. بعد از آن دوپاردیو در جدالی مختصر به روی صاحب رستوران و مشتریان آب پاشید و باعث شد آنها با پلیس تماس بگیرند. گفته می شود اگر او دوباره با صاحب رستوران درگیری به وجود بیاورد ممکن است با دستگیری و پرداخت جریمه مواجه شود.

دپاردیو هنوز هم یکی از شناخته شده ترین بازیگران اروپاست، با این وجود در سال های اخیر او بیشتر به خاطر حرکات خارج از صحته اش خبرساز بوده است. بعد از اجرای روز یکشنبه در پاریس، او از امضا دادن به طرفداران خودداری کرد و راه خود را باز کرد تا سوار ماشین اش شود. سال گذشته به خاطر رانندگی با چهار درجه الکل خون بالاتر از سطح قانونی، گواهینامه او باطل شده بود. در سال 2012 دپاردیو به خاطر حمله به یک موتورسوار در پاریس مورد توجه قرار گرفته بود و سال قبل از آن نیز به خاطر ایجاد اختلال در پرواز هواپیمایی، از پرواز پاریس به دوبلین کنار گذاشته شده بود.

 

این بازیگر اعلام کرده که علاقه دارد به زودی از بازیگری کناره گیری کند، با این حال در حال حاضر چندین پروژه در دست ساخت دارد. حداقل هفت فیلم دپاردیو در برنامه اکران امسال قرار دارند که مهم‌ترین آنها فیلم به نیویورک خوش آمدید ساخته آبل فرارا است. او در این فیلم نقش دومینیک استراوس-کان، رییس اسبق صندوق جهانی پول را بازی می کند که مسیر حرفه ای کاری اش را به خاطر رابطه ای غیراخلاقی با یک خدمتکار در هتل نیویورک از دست داد.


 تاريخ ارسال: 1392/10/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.