پرده سینما

برگزاری سلسله نشست های تخصصی فیلم نامه نویسی در جشنواره سی و دوم

پرده سینما






 

 

 

بخش بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر سلسله نشست های تخصصی فیلم نامه نویسی را با همکاری کانون فیلم نامه نویسان برگزار می کند.

 

سی و دومین جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ سلسله نشست های تخصصی فیلم نامه نویسی توسط بخش بین الملل به شرح زیر برگزار می شود.

نشست اول با موضوع از ایده تا نمایش روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود. میهمانان این نشست آقایان سردان گلوبویچ: (مدرس کارگردانی در دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک بلگراد وکارگردان فیلم حلقه‌ها) ، رومن پولسر: (مدرس علوم رسانه در دانشگاه وین و کارگردان فیلم دیوار)، فایسال سویسال (کارگردان فیلم تقاطع و مترجم اشعار سهراب سپهری فدریکوگارسیالورکا)   و محمود بهرازنیا (کارگردان فیلم شاهزاده) هستند.

نشست دوم با موضوع فیلم نامه نویس به عنوان یک همکار روز سه شنبه۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح در خانه هنرمندان و با حضور آقایان رئیس چلیک (فیلم ساز ترکیه ای و کارگردان فیلم شب سکوت) و مومن اسمیهی (کارگردان مراکشی )برگزار می شود.

نشست سوم با عنوان نشست تخصصی  استادان  روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۵ و با حضور آقایان بروس برس فورد (کارگردان و تهیه کننده استرالیایی و مشاور سینمایی شورای هنرهای بریتانیا) مانی رتنام (فیلم ساز ، فیلم نامه نویس و تهیه کننده هندی)، گوران پاسکال یویچ (کارگردان صربستانی و خالق ۳۰ اثر مستند)، برگزار می شود.

 گفتنی است به دلیل محدودیت سالن علاقمندان تنها از طریق ثبت  نام اینترنتی می توانند در این کارگاه شرکت کنند. مخاطبان این کارگاه می توانند  با دریافت فرم ثبت نام که بر روی سایت رسمی جشنواره (fajrfilmfestival.ir) در دسترس است اقدام و پس از تکمیل فرم ثبت نام آن را به آدرس اینترنتی internationaloffice@fajrfilmfestival.com ارسال نمایند.

 ثبت نام در این سلسله نشست ها تا ۱۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


 تاريخ ارسال: 1392/11/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.