پرده سینما

پاسخ ایوبی به احتمال فیلمسازی شمقدری

پرده سینما






 

 

 

رئیس سازمان سینمایی درباره احتمال فیلمسازی جواد شمقدری در دولت جدید پاسخ داد.

 

ایوبیبه گزارش ایسنا، حجت‌الله ایوبی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا جواد شمقدری (رییس سابق سازمان سینمایی) اگر طرحی برای فیلم‌سازی داشته باشد، می‌تواند آن را در این دولت بسازد، تاکید کرد: حتماً می‌توانند فیلم بسازند. ایشان حتی برای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر نیز به صورت ویژه دعوت شده بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مسئولان جشنواره فیلم فجر برای مدیران سینمایی ادوار پیشین سینمای ایران، حتی بلیت هم صادر نکرده‌اند، گفت: من تاکید کردم که حتماً همه را دعوت کنند و حتی برخی از مدیران را شخصا خودم تماس گرفتم.

معاون وزیر ارشاد که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در پاسخ به پرسشی درباره مصادیق برخی گروه‌هایی که سینما را به حاشیه بردند با توجه به سخنرانی‌اش در افتتاحیه، اظهار کرد: قرار شد وارد مصادیق نشویم. در هر صورت یکسری اتفاقاتی افتاده و عده‌ای از هم گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: پیام سخنان من این بود که در یک گفت‌وگوی دوستانه و صمیمانه باید گله‌های را تمام کنیم و همه باید حضور داشته باشند چون سینما برای همه سینماگران است. ان‌ شاءالله امیدواریم فضایی ایجاد شود که همه بتوانند در سینما کار کنند.

ایوبی در پایان، با تاکید بر رفع نگرانی‌هایی که درباره سینما ایجاد شده است، گفت: نکته‌ای که برایم مهم بود، این است که در شرایطی، برخی از افراد دلسوز را نسبت به سینما نگران کردیم و باید سعی کنیم نگران‌شان را برطرف کنیم.


 تاريخ ارسال: 1392/11/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.