پرده سینما

دخترخوانده‌ وودی آلن وی را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد

پرده سینما






 

 

 

دخترخوانده‌ وودی آلن در نامه‌ای وی را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد.

 

وودی آلنبه گزارش ایسنا، دیلان فارو دخترخوانده وودی آلن بازیگر و کارگردان مشهور آمریکایی در نامه‌ای که در وب‌سایت نیویورک تایمز منتشر شده وی را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد.

به گزارش رویترز، در این نامه، دخترخوانده 28 ساله‌اش وی را متهم کرده در زمانی که کودکی هفت ساله بود، او را به کرات مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده و صدمات جبران ناپذیری را به روح و جسمش وارد کرده است.

وودی آلن 78 ساله امسال با آخرین فیلمش تحت عنوان یاسمن آبی با حضور کیت بلانشت و آلک بالدوین امید زیادی دارد که برای چهارمین بار جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کند،

فارو در ادامه نامه خود با متهم ساختن ستاره‌های هالیوود به کور بودن در برابر حقایقی از این دست از کیت بلانش و آلک بالدوین می‌پرسد: اگر چنین بلایی سر فرزندتان می‌آمد واکنش شما چه بود؟

او در این نامه با اشاره به شهرت وودی آلن در هالیوود اعلام کرده است که او هیچ‌گاه به خاطر جرائمی مثل این تحت تعقیب قرار نگرفته و به خاطر جرائم بسیار بزرگی که در حق زنان دیگر نیز مرتکب شده باید مورد محاکمه قرار گیرد.

وی در خاتمه این نامه نیز می‌گوید: «من طی سالها عذاب روحی سوءاستفاده‌های جنسی وودی آلن بزرگ شدم و این عذاب‌ها با افزایش شهرت او در هالیوود روز به روز بیشتر شد. در این میان ستارگان هالیوود که قهرمانانان زندگی‌ام بودند چشمانشان را روی حقایق بستند و ترجیح دادند که همواره در جشنواره‌ها، تلویزیون و مجلات به تمجید از او بپردازند.

وودی آلن طی سه دهه فیلم‌سازی افتخارات و جوایز سینمایی متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دو جایزه‌ بهترین کارگردانی و شش جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از جوایز بافتا انگلیس، خرس نقره‌ای جشنواره‌ برلین در سال 1975، جایزه‌ فیپرشی جشنواره‌ کن در سال 1985 برای رز بنفش قاهره، دو جایزه‌ بهترین فیلم خارجی از جوایز سزار فرانسه برای منهتن و رز بنفش قاهره، جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از گلدن گلوب برای رز بنفش قاهره در سال 1986، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز گویا اسپانیا در سال 2006 برای امتیاز نهایی، شیر طلای افتخاری جشنواره‌ ونیز در سال 1995، جایزه‌ یک عمر دستاورد سینمایی از جشنواره‌ سن‌سباستین در سال 2004 اشاره کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.