پرده سینما

كرم‌پور درباره اظهارات پوراحمد، ده‌نمكی و سجادپور توضیح داد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی کرم پورمهدی كرم‌پور رئیس شورای صنفی نمایش در نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال 89 در خصوص اظهار نظرهای كیومرث پوراحمد، مسعود ده‌نمكی و سیدعلیرضا سجادپور درباره شورای صنفی نمایش توضیحاتی ارائه داد.

نخستین جلسه شورای صنفی نمایش امروز دوشنبه 16 فروردین‌ماه با حضور نمایندگان انجمن سینماداران ایران محمدرضا صابری، فرشید موتمنی‌آذر، غلامرضا فرجی و محمد قاصد اشرفی‌گلشن و نمایندگان تهیه‌كنندگان عبدالله علیخانی، علی سرتیپی، علی آشتیانی‌پور و سیامك شایقی و نماینده كانون كارگردانان مهدی كرم‌پور و نماینده مدیر كل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه‌ای داریوش میرزایی تشكیل شد.

در ابتدای این جلسه مهدی كرم‌پور رئیس شورای صنفی نمایش سال نو را تبریك گفت و در خصوص اظهار نظرهای كیومرث پوراحمد، مسعود ده‌نمكی و سیدعلیرضا سجادپور درباره شورای صنفی نمایش توضیحاتی ارائه داد.

در این نشست سیامك شایقی اعلام كرد اظهارات كیومرث پوراحمد به عنوان سخنگوی مجمع فیلمسازان بوده است.

در این جلسه قرار داد فیلم سینمایی صد سال به این سال‌ها در گروه سینمایی آفریقا پس از فیلم به رنگ ارغوان ثبت و تنظیم شد.

مسعود ده‌نمكی  روز شنبه چهاردهم فروردین‌ماه در وبلاگ شخصی خود نوشته بود: با اعلام دبیر شورای صنفی نمایش كه از كه از نویسندگان روزنامه اعتماد نیز می‌باشد دلایل واقعی عدم اكران فیلم خاصی كه سنگش را به سینه می‌زدند فاش شد اما باز از رو نرفتند. گذاشتند و بلیط سینما را بعد از اكران اخراجی‌ها سی درصد افزایش دادند و با 29 سالن سینما در تهران فیلم‌های مورد پسندشان را نمایش دادند و با پول شهرداری شهر را تابلو باران كردند و خار در چشم و استخوان در گلو فروش 8.5 میلیاردی اخراجی‌ها را در دو ماه دیدند و باز متنبه نشدند.

همچنین كیومرث پوراحمد به نمایندگی از اعضای شورای مركزی مجمع فیلمسازان و شورای عالی تهیه‌كنندگان سینمای ایران اواخر سال گذشته نسبت به عملكرد شورای صنفی نمایش اعتراض كرده بود و در این خصوص یادداشتی منتشر كرد.

 

منبع: فارس

در همین رابطه بخوانید

اعتراض کیومرث پوراحمد به وضعیت فعلی شورای صنفی نمایش


 تاريخ ارسال: 1389/1/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.