پرده سینما

کارت دعوت جشنواره فیلم لس آنجلس برای «شیار ۱۴۳»

پرده سینما






 

 

 

تهیه کننده فیلم شیار 143 گفت که جشنواره لس آنجلس از شیار 143 برای حضور در این رویداد سینمایی دعوت کرده است .

 

نمایی از فیلم شیار 143محمدحسین قاسمی روزجمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره بین المللی فیلم لس آنجلس با ارسال نمابری به دفتر کار من، از فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار برای حضور دراین رویداد بین المللی دعوت کرد.

وی ضمن ابراز رضایت از بازخورد مثبت مخاطبان، هنرمندان و اهالی رسانه از این اثر سینمایی گفت: جای خرسندی است که فیلمی در جشنواره سی و دوم مورد اقبال منتقدان، کارشناسان، هنرمندان، اهالی مطبوعات و از همه مهمتر مردم قرار گرفته که متعلق به بدنه سینمای ملی و در زمینه سینمای دفاع مقدس است.

این تهیه کننده با بیان آنکه سینمای شرافتمندانه و آبرومندانه همواره مورد وثوق مردم بوده است گفت: این حرف را تنها به خاطر حمایت آنها از شیار 143 عنوان نمی کنم چرا که پیش از این مخاطبان نشان داده اند که برای حمایت از فیلم های موفق و آبرومند در صف اول حضور دارند و خوشحالیم که در کنار توفیقات داخلی شاهد نخستین جرقه های موفقیت های بین المللی این اثر نیز هستیم.

قاسمی که دومین تجربه تهیه کنندگی با نرگس آبیار کارگردان شیار 143 را پشت سر می گذار درباره این اثر گفت: فیلم قبلی خانم آبیار یعنی اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند نیز دارای قوت های فراوانی بود که به دلیل عدم اکران آن از چشم مخاطبان به دور مانده است.

وی در مورد اکران فیلم شیار 143 گفت: برای اکران عمومی و سراسری این فیلم از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را به عمل آورده ایم و برای تابستان سال آینده (1393) به عنوان فصل مهم و شلوغ اکران، برنامه ریزی کرده ایم و بنا داریم تا این فیلم علاوه بر حضور در رویدادهای بین المللی در خارج از ایران نیز تجربه اکران جهانی را داشته باشد.

فیلم شیار 143 روز گذشته (چهارشنبه 16 بهمن ماه) در سینمای اهالی رسانه در برج میلاد اکران شد و با واکنش مثبتی از سوی خبرنگاران و کارشناسان هنر هفتم کشور مواجه شد و ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم چ، این اثر را به نرگس آبیار کارگردان فیلم شیار 143 تقدیم کرد.

این فیلم دفاع مقدسی برداشتی از رمان چشم سوم نوشته نرگس آبیار و داستان زندگی زنی به نام الفت است که چشم به راه فرزندش است که خبر خوشی برایش می رسد اما امتحان بزرگی در پیش دارد....

نرگس آبیار پیش از این تنها یک فیلم سینمایی به نام اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند را به عنوان کارگردان تولید کرده است که این فیلم هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

جشنواره سی ودوم فیلم فجر تا پایان دهه فجر با حضور 29 اثر در بخش سودای سیمرغ در سراسر کشور ادامه دارد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.