پرده سینما

متفرق کردن تماشاگران «عصبانی نیستم» با یگان ویژه

پرده سینما






 

 

 

مدیر سینما استقلال با ابراز تاسف از برخورد دوگانه‌ دفتر جشنواره فیلم در ارایه سانس فوق‌العاده به سینماها گفت: شامگاه گذشته 20 بهمن ماه، ناچار شدیم تعداد زیادی از تماشاگران را که پشت در سالن مانده بودند را با یگان ویژه متفرق کنیم.

 

نمایی از فیلم عصبانی نیستمپاسبانیان در گفت‌وگویی با ایسنا، ادامه داد: حدود دو هزار تماشاگر شب گذشته برای تماشای فیلم عصبانی نیستم به سینمای ما مراجعه کردند اما پشت در ماندند.

او ادامه داد: سانس نمایش فیلم 22:30 بود و بیشتر بلیت‌های آن سانس پیش‌فروش شده بود با این حال 200 بلیت فروختیم و سعی کردیم جمعیت را هدایت و کنترل کنیم اما بیش از دو هزار نفر، بیرون سالن ماندند.

این مدیر سینما با اشاره به پیگیری سینما استقلال برای دریافت سانس فوق العاده برای نمایش فیلم عصبانی نیستم افزود: متاسفانه دفتر جشنواره و نمایندگانشان به هیچ عنوان موافقت نکردند و این در حالی بود که جمعیت حتی پس از تمام شدن فیلم، همچنان پشت در سینما حضور داشتند و ناچار شدیم با یگان ویژه جمعیت را متفرق کنیم.

پاسبانیان اظهار تاسف کرد: دلیل برخورد دوگانه دفتر جشنواره را متوجه نمی‌شوم، چگونه است که برای برخی از سینماها که 100 صندلی دارند سانس فوق العاده می‌گذارند اما برای سینمای ما که در مرکز شهر است و بیش از 500 صندلی دارد چنین حقی قائل نمی‌شود.

او با اظهار ناراحتی از اینکه تماشاگران دست خالی به خانه‌هایشان برگشته‌اند گفت: این گونه رفتار خیلی نادرست است اگر جشنواره برگزار می‌کنیم باید رضایت تماشاگر را جلب کنیم، اگر فیلمی مشکلی دارد چرا آن را در جشنواره نمایش می‌دهند و اگر ندارد چرا اجازه نمایش فوق‌العاده نمی‌دهند؟! این گونه برخوردها باعث شد که شب گذشته خیلی اذیت شویم.

پاسبانیان متذکر شد: سالن ما 500 صندلی دارد با این حال بیش از 800 نفر تماشاگر فیلم عصبانی نیستم بودم به طوری که حتی اگر سانس فوق‌العاده می‌گذاشتیم باز هم عده دیگری نمی‌توانستند به سالن راه پیدا کنند.

او ادامه داد: پیش از این هم برای نمایش فیلم چ کار آقای حاتمی‌کیا با چنین مشکلی روبرو شدیم و دفتر جشنواره اجازه اکران سانس فوق‌العاده نداد و این شرایط تبعیض‌آمیز بسیار غم‌انگیز است.


 تاريخ ارسال: 1392/11/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.