پرده سینما

برگزیدگان جشنواره سی و دوم در اصفهان شناخته شدند

پرده سینما






 

 

 

به گزارش اختصاصی سایت پرده سینما و اعلام خبرنگار ایمنا، چراغ های سالنی که تا دیروز در سکوت و تاریکی میزبان فیلم های سینمای امسال کشورش بود، امشب روشن شد تا هیجان برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان را به حاضرین ببخشد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از مسولین استان، هنرمندان، سینما گران و سینما دوستان اصفهانی برگزار شد، برگزیدگان جشنواره بخش های تخصصی و فنی، بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگری اول مرد، زن و بهترین فیلمنامه در اصفهان معرفی شدند:

جایزه ویژه هئیت داوران شامل لوح تقدیر به همراه وجه نقدی در بخش کارگردانی به فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا رسید.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر به همراه وجه نقدی در بخش بازیگری مرد به بابک حمیدیان برای بازی در فیلم چ اختصاص یافت.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر به همراه وجه نقدی در بخش بازیگری زن به یکتا ناصر برای بازی در فیلم زندگی جای دیگری است رسید.

هیئت داوران پنجمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان در بخش انتخاب بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم هیچ گزینه های را حائز رتبه ندانست.

جایزه ویژه هئیت داوران در بخش فیلم برگزیده دفاع مقدس به فیلم چ به تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا رسید.

بابک حمیدیان در هنگام دریافت این جایزه به نمایندگی از سازندگان فیلم چ گفت: این جایزه متعلق به ابرهیم حاتمی کیاست. من حاتمی کیا نیستم ولی دوست داشتم بودم. وی همچنین از اکران نوروزی فیلم چ خبر داد.

جایزه ویژه هیئت داوران در بخش فیلم آموزه های دینی به هاتف علیمردانی برای فیلم مردن به وقت شهریور رسید.

علیمردانی در هنگام دریافت جایزه اش گفت: امیدوارم سال آینده به فیلم سازان نسل دوم بیشتر توجه شود.

طبق اعلام مسولین برگزاری جشنواره فیلم خط ویژه به تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی و منصور لشکری قوچانی بهترین فیلم از دید مخاطبین در جشنواره امسال اصفهان شد. 

شایان ذکر است: آرش رنجبر، سید مهدی مدنیان، غلامرضا آب آب و سید محمد طباطبایی داوری 20 فیلم اکران شده در جشنواره اصفهان را بر عهده داشتند.

 بابک حمیدیان، یکتا ناصر، هاتف علیمردانی، ناصر سهرابی، عبدالحسین شهبازی و صبا گرگین هنرمندان حاضر در مراسم اختتامیه اصفهان بودند.

اجرای چند ترانه توسط امیر تاجیک، پخش چند کیلیپ از برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال و سالهای گذشته از دیگر بخش های مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان بود.

همچنین تاخیر 45 دقیقه ای در شروع برنامه، اجرای نامناسب بهمن هاشمی برای چنین مراسمی با لطیفه های تکراری و طراحی صحنه مشابه صحنه مراسم اختتامیه جشنواره تهران در این برنامه قابل توجه بود.


 تاريخ ارسال: 1392/11/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.