پرده سینما

برندگان بعد از گرفتن اسکار چه گفتند؟ ازدواج نمی کنم، بچه دار نمی شوم چون اسکار دارم!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

آلفونس کوآرونهشتاد و ششمین مراسم اسکار ساعاتی پیش پایان یافت، در این گزارش به بخشی از سخنان برگزیدگان اسکار هنگام دریافت جوایزشان پرداخته‌ایم.

یکی از جاذبه‌های مراسم هر سال، واکنش برندگان جوایز اسکار و همچنین صحبت‌هایی است که هنگام دریافت تندیس‌هایشان ایراد می‌کنند.

در زیر به گوشه‌ای از سخنان برندگان اسکار اشاره می‌کنیم:

 

جارد لتو، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: بهترین دستاورد که بردن جایزه اسکار برای تو دارد این است که می‌توانی بیایی روی سن و از همه آنهایی که دوستشان داری و برایت مهم هستند، تقدیر کنی. بی‌نهایت مفتخرم از اینکه امشب مادرم و برادرم، مهمترین و عزیزترین افراد زندگی‌ام در کنارم هستند و می‌توانم در چنین شرایط باشکوه و منحصر به فردی از آنها تشکر می‌کنم.

 

آدرویتا لی، یکی از برندگان تیم دو نفره گریم صورت و مو برای فیلم کلوب خریداران دالاس: من تمام زندگی‌ام را وقف کارم کرده‌ام و از این پس اگر کسی به من پیشنهاد دهد که ازدواج کنم و بچه‌دار شوم، به او خواهم گفت، نه من یک اسکار دارم.

 

الن دیجرنس مجری اسکار 20144کاترین مارتین، همسر باز لوهرمان و برنده جایزه اسکار بهترین طراحی لباس برای فیلم گتسبی بزرگ: فکر می‌کنم خیلی خنده‌دار باشد همیشه هنگام کار وارد محل کارمان که می‌شوم، با خودم می‌گویم، وای خدای من دستیاران من خیلی پیر نشده‌اند؟ بعد دوباره فکر می‌کنم و می‌بینم که خود من هم خیلی پیر شده‌ام.

 

اسکیپ لیوسی، یکی از برندگان جایزه بهترین میکس صدا برای فیلم جاذبه که برای فیلم درون لوین دیویس، نامزد شده بود، گفت: این دو فیلم کاملاً متفاوتند و هیچ چیز مشترکی ندارد مگر تیم فیلمسازی فوق‌العاده‌ای است که در هر دو این فیلم‌ها توانستند، به یک فیلم درام زندگی ببخشند. هر دو فیلم به نوعی موزیکال بودند، فیلم لوین دویویس به طور مستقیم با موسیقی در ارتباط بود ولی در جاذبه باید وهم و عجیب بودن فضا را در قالب موسیقی بیان می‌کردیم.

 

کریستین اندرسون_لوپز، یکی از برندگان تیم دو نفره جایزه اسکار بهترین ترانه برای فیلم یخ زده گفت: از اینکه ترانه‌ام توانسته با اینهمه انسان ارتباط برقرار کند، حقیقتاً به خود می‌بالم. هر روز در صفحه توئیتر و فیس‌بوکم، کامنت‌های عجیب و غریبی دریافت می‌کردم با این مضمون که این ترانه باعث شده شخصی از تصمیم خودکشی‌اش منصرف شود و یا مادری در فرایند درمان سرطان کودکش مصمم‌تر پیش رود، این برای من ارزش بسیاری دارد.

 

اسپایک جونز، برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی برای فیلم برای او گفت: جوانتر که بودم هیچگاه فکر نمی‌کردم که بتوانم فیلمنامه بنویسم. فکر کنم زمان زیادی برد تا من چگونه نوشتن را یاد گرفتم. چیزهای زیادی درباره چارلی کافمن و دیو ایگارس و وریس سنداک یاد گرفتم. به نظرم هم‌اکنون به این توانایی رسیده‌ام که بتوانم مکنونات قلبی و هر آنچه که باید بگویم را بنویسم.

متیو مک‌کونافی، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد گفت: من انتظار این جایزه را نداشتم، این جایزه در واقع پایان سفر با این فیلم است که چهار سال پیش از این با قرار گرفتن فیلمنامه آن بر میز کارم آغاز شده بود.

 

آلفونسو کوآرون، که در این دوره از رقابت‌ها دو جایزه اسکار بهترین تدوین و بهترین کارگردانی را برای فیلم جاذبه به خانه برد، هنگام دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی گفت: به جاذبه و دیگر اعضاء تیم این فیلم افتخار می‌کنم.

 

استیو مک کوئین، کارگردان فیلم 12 سال بردگی که برنده جایزه بهترین فیلم سال شد، گفت: در حال حاضر کاملاً خونسردم و حالم خوب است فکر کنم هنوز در بهت و حیرت به سر می‌برم، این از آن لحظاتی است که ممکن است دیگر هرگز تکرار نشود.

 

 

خبرآنلاین به نقل از فارس


 تاريخ ارسال: 1392/12/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.