پرده سینما

مریلا زارعی: برای بازی در «شیار ۱۴۳» با خدا معامله کردم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مریلا زارعی در فیلم شیار 143مراسم تقدیر از عوامل فیلم شیار 143 توسط خانوده‌های شهدا شب گذشته و پس از اکران فیلم برای خانواده‌های ایثارگر در سینما شاهد، با حضور صاحبه روحانی، همسر رییس جمهور، زهرا رسولی همسر رئیس بنیاد و مادر شهید ایرج امیری مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش نیسم آنلاین مریلا زارعی بازیگر نقش اول این فیلم در واکنش به احساسات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به نقش او به عنوان یک مادر شهید که پس از سال ها انتظار در نهایت خبر شهادت فرزندش را می شنود، گفت: خدا را از این بابت شاکرم که به من این فرصت را داد تا قطره ای از مهر و صبر دریای مادران سرزمینم را به نمایش بگذارم.

او ضمن بیان این مطلب که من برای بازی در این فیلم با خداوند معامله کردم، گفت: در طول بازی در شیار 143 همواره ترس داشتم که نکند این نقش، با بازی من جلوه ای نکند، به همین دلیل همواره از روح شهدا کمک خواستم و هر آنچه در توانم بود را به کار گرفتم.

زارعی گفت: من یک بازیگرم و تنها لباس این نقش را به تن کردم. اما سوگند می خورم سعی من بر این بوده تا قداست این نقش را نگه دارم، هر چند شاید بعد از این برایم بازی در چنین نقشی پیش نیاید اما از همه می خواهم تا برایم دعا کنند و می توانم بگویم که شاید بازی در این فیلم، باقیات و صالحات من در روز آخرت باشد.

این بازیگر در پایان ضمن بیان این مطلب که فیلم شیار 143 با لطف خداوند پیش رفته و ساخته شده، گفت: نباید فراموش کنیم که این فیلم حاصل تلاش یک گروه است که همگی در موفقیت آن سهم داشته اند، بنابراین من به نمایندگی از همکاران ام در این فیلم، اینجا هستم.


 تاريخ ارسال: 1392/12/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.