پرده سینما

عذرخواهی بازیگر چینی از همسرش در اینترنت رکورد زد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-نوشته یک بازیگر چینی رکورد کامنت و ریتوئیت را در نسخه چینی توئیتر جابجا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شایعات درباره خیانت ون ژانگ، بازیگر سینما و تلویزیون به همسرش، بازتاب زیادی در محافل چینی داشته است، بیشتر از این جهت که در چین او را به عنوان یک مرد خانواده که زندگی زناشویی شاد دارد، می‌شناسند.

ژانگ در اولین ساعات روز دوشنبه متنی منتشر کرد و در آن نوشت همسرش ما ییلی - که بازیگر و تهیه‌کننده است - و بچه‌هایش می‌توانستند زندگی گرم و خوبی داشته باشند، اما او همه چیز را خراب کرد.

پست او تا چهارشنبه بیش از 1.2 میلیون بار فوروارد شد و حدود 1.9 کامنت بر آن نوشته شد. بسیاری از کامنت‌ها در انتقاد از ون بود که در شبکه اجتماعی سینا ویبو بیش از 52 میلیون فالوئر (دنبال‌کننده) دارد.   

واکنش‌ها به نوشته ون بیش از هواپیمای مالزیایی مفقودشده و اعتراض ها به احداث یک کارخانه پتروشیمی در مائومینگ بود که به خشونت کشیده شد. مقامات چینی با سانسور اجازه جستجو برای خواندن اخبار مربوط به اعتراض‌ها در مائومینگ را نمی‌دهند.

ژان ژیانگ، استاد روزنامه‌نگاری دانشگاه مطالعات خارجی در پکن می‌گوید: «روابط خارج از رابطه زناشویی، دیگر مانند گذشته در چین، تابو نیست و مردم عادی تقریبا آزادند به صورت آنلاین درباره رسوایی‌های جنسی اظهار نظر کنند. اخبار حوزه سرگرمی برخلاف اخبار سیاسی توسط مقامات، محدود یا سانسور نمی‌شود. از نگاه مقامات، توجه بیش از حد مردم به سیاست خوب نیست، اما حوزه سرگرمی امن است.»

سینا ویبو که شبکه‌ای مشابه توئیتر است، اعلام کرد بسیاری از کسانی که درباره نوشته ون اظهار نظر کردند زنان و دختران تحصیل‌کرده 24 سال و سنین پایین‌تر بودند.

توئیت ون رکورد فی وونگ، خواننده پاپ را شکست. او سپتامبر پیش از طریق سینا ویبو اعلام کرد از همسرش جدا می‌شود.

با این حال، توئیت ون نتوانست رکورد 3.4 میلیون بار ریتوئیت (بازنشر) عکسی را بشکند که الن دیجنرس، مجری جوایز اسکار، ماه مارس از خودش و دیگر ستاره‌های سینما شامل برادلی کوپر، جنیفر لارنس، براد پیت، جولیا رابرتز، مریل استریپ و کوین اسپیسی گرفت.

 

 

اسوشیتدپرس / 2 آوریل / ترجمه: علی افتخاری


 تاريخ ارسال: 1393/1/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.