پرده سینما

جانی دپ هم ازدواج می‌کند هم بازنشسته می‌شود

پرده سینما






 

 

 

جانی دپ بازیگر آمریکایی با حضور در یک شوی تلویزیونی هم از ازدواج مجددش سخن گفت هم یادآوری کرد که می‌خواهد بازنشسته شود.

 

ازدواج جانی دپبه گزارش مهر به نقل از ورایتی، جانی دپ شامگاه پنج‌شنبه در حالی در برنامه شوی تلویزیونی دیوید لترمن، شومن مشهور آمریکای حضور یافت که این شومن در نیمه اول برنامه‌اش اعلام کرده بود در پایان سال 2015 به این نمایش هر شبی خاتمه خواهد داد.

جانی دپ نیز به شوخی و جدی گفت قصد داشت در این برنامه اعلام کند بازنشسته می شود، اما چون با اعلام خبر بازنشستگی دیوید لترمن دیگر کسی به حرف او توجهی نخواهد کرد، این کار را نمی کند. وی در این برنامه با تایید خبر ازدواج مجددش حلقه نامزدی‌اش را که یک حلقه با الماس بود، نشان داد و به شوخی گفت این حلقه زنانه نیست و برای این که زنانه باشد زیادی بزرگ است و متعلق به خود اوست.

جانی دپ که از سفر 2 روزه‌اش به چین بازگشته بود، گفت برای معرفی فیلم جدیدش برتری راهی این کشور شده و در پکن با هوادارنش در فرش قرمز این فیلم علمی تخیلی دیدار کرده بود.

به افتخار دیدار دپ از چین یک کنسرت ویژه برگزار و یک کنفرانس خبری ترتیب داده شد. وی گفت دوست داشت شخصا اطلاعات بیشتری از چین و فرهنگش کسب کند.

دپ در فیلم برتری در نقش دانشمند بیماری ظاهر شده که قصد دارد تا همه دانش عقلی اش را به یک کامپیوتر منتقل کند.

وی برای اولین بار در چین خبر نامزدی‌اش با امبر هرد را تایید کرد. این در حالی است که از ماه‌ها پیش زمزمه چنین رابطه‌ای وجود داشت. جانی دپ 50 ساله 2 سال پیش از همسرش جدا شد و اکنون قصد دارد با این بازیگر 28 ساله ازدواج کند.

این بازیگر فیلم‌های فانتزی و اکشن درباره فیلم جدیدش گفت: دوست ندارم خودم را در فیلم‌هایم دوباره ببینم و از مدت ها پیش این کار را انجام نمی دهم و چیزی هم درباره خودم نمی خوانم و نمی‌خواهم تحت تاثیر این مسایل قرار بگیرم.

به گزارش هالیوود ریپورتر، هفته پیش کریس اوانز، اسکارلت جوهانسون و ساموئل ال جکسون راهی چین شده بودند تا فیلمشان کاپیتان آمریکا را معرفی کنند و هفته آینده نیز قرار است برای معرفی اسپایدرمن شگفت انگیز 2 اندرو گارفیلد، اما استون و جیمی فاکس به چین بروند.

پیش بینی می شود باکس آفیس چین در فصل اول سال 2014 با رونق ویژه‌ای همراه باشد و تا پایان سال بیش از چهار میلیارد و 640 میلیون دلار سود از فیلم‌هایی که با همکاری کمپانی های آمریکایی ساخته، سود کسب کند. 


 تاريخ ارسال: 1393/1/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.