پرده سینما

محمدرضا گلزار گلزار با ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی همبازی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا گلزار که به تازگی در گفت و گویی عنوان کرده بود می دانم خواننده خوبی نیستم پس از حضور در فیلم بهمن فرمان‌آرا با ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی همبازی شد.

 

 

محمدرضا گلزاربه گزارش خبرآنلاین، این بازیگر 37 ساله سینما ایران که روز یک فروردین به دنیا آمده، پس از مدت‌ها دوری از سینما با فیلم دلم می‌خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا به سینما بازگشت. او البته در این فیلم حضور کوتاهی دارد و در چند سکانس مقابل دوربین رفته‌است.

آنطور که روزنامه بانی فیلم گزارش داده این بازیگر در فیلم علی احمدزاده با بازیگران دیگری چون ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان همبازی شده است.

این فیلم که مادر قلب اتمی نام دارد دومین فیلم گلزار پس از بازگشت به سینماست . فیلمنامه این فیلم را علی احمدزاده و مانی باغبانی نوشته اند.

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است و از سال 1379 بازی در سینما را آغاز کرده. نخستین فیلم گلزار سام و نرگس نام داشت که ایرج قادری کارگردان فقید سینمای ایران آن را کارگردانی کرد.

تهییه کننده فیلم مادر قلب اتمی امیر سیدزاده است و فیلمبرداری آن در تعطیلات نوروز آغاز شده است. احمدزاده پیش از این فیلم مهمونی کامی را ساخته بود و در دومین تجربه خود ماجراهای فیلم مهمونی کامی را ادامه می دهد.داستان فیلم با مهمونی کامی آغاز می‌شود که می‌خواهد ایران را به مقصد تونس ترک کند.

این بازیگر فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ و به عنوان گیتاریست با گروه موسیقی پاپ «آریان» آغاز کرد. او علاوه بر گیتار سازهای دیگری چون رگ و پرکاشن را هم می نوازد.

محمدرضا گلزار پیش از این در گفت و گو با روزنامه ایران عنوان کرده بود که می دانم خواننده خوبی نیستم.

او اما در باره بازیگری‌اش هم گفته بود که «می دانم بازیگر خوبی هستم. دلیلی ندارد تصور کنم بد هستم. آدم مدعی نیستم، آدم پرتلاشی هستم، تلاشم را می کنم، مابقی را می سپارم به مردم و طرفدارانم.» او چندی پیش ترانه «به ینجا رسوندی» را خوانده و در فضای مجازی منتشر کرده بود.

 

ورزش یکی دیگر از حوزه های مورد علاقه این بازیگر است. او به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. خود گفته که از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. او از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود و سال ۱۳۸۶ از تیم کناره گرفت. مربی بدن سازی تیم ارتعاشات صنعتی در سال ۱۳۸۷ از دیگر فعالیت های ورزی گلزار است.


 تاريخ ارسال: 1393/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.