پرده سینما

برد پیت داستان یک هکر را می‌سازد

پرده سینما






 

 

 

کمپانی پلن بی متعلق به برد پیت که تهیه‌کننده 12 سال بردگی نیز بود اقتباسی از مقاله رولینگ استون را درباره هکری که یک پرونده تجاوز را رسوا کرد و به خاطر این کار به زندان افتاد، می‌سازد.

 

برد پیتبه گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، برد پیت، دیدی گاردنر و کمپانی مشترک آن‌ها یعنی پلن بی که به تازگی برای فیلم 12 سال بردگی برنده جایزه اسکار شدند، فیلمی را بر اساس داستان حقیقی هکری که به دستگیری دو متجاوز کمک کرد و بعد به خاطر اعمالش به زندان افتاد، تولید می‌کنند.

 

کمپانی نیو ریجنسی و برت رتنر با همکاری کمپانی رت پک انترتینمنت که متعلق به جیمز پکر است حقوق رسمی مقاله ناشناس در مقابل استوبنویل را که توسط دیوید کوشنر نوشته و در مجله رولینگ استون چاپ شده است برای کمپانی پلن بی خریداری کردند. این دو کمپانی همچنین مسئولیت سرمایه‌گذاری مراحل تهیه اولیه فیلم را نیز بر عهده دارند.

 

مقاله رولینگ استون که در ماه نوامبر سال 2013 به چاپ رسید، داستان دریک لاستاتر عضوی از گروه هکرهای ناشناس را تعریف می کند که ماجرای پنهان‌شده تجاوز به یک دختر 16 ساله دبیرستانی توسط دو بازیکن فوتبال شهر استوبنویل واقع در اوهایو را برملا کرد. بعد از کشف ویدیویی توسط لاستاتر که گناهکار بودن این دو شخص را آشکار می‌کرد، خانه این هکر توسط اف‌بی‌آی مورد حمله قرار گرفت و به او اتهام سرقت هویتی و اعمال تهدیدآمیز علیه متجاوزان زده شد. امکان دارد او مدتی بیش از یک دهه را در زندان بگذراند، آن هم در حالیکه متجاوزانی که او در دستگیری شان نقشی اساسی بازی کرده بود تنها یک سال در زندان باقی ماندند.

 

به گفته منابع خبری، در حال حاضر تهیه کنندگان به دنبال نویسنده و کارگردان برای این پروژه هستند. جرمی کلاینز از پلن بی نیز در کار تهیه این فیلم نقش خواهد داشت.

 

علاوه بر تهیه فیلم 12 سال بردگی که برنده اسکار بهترین فیلم سال کمپانی شد، کمپانی پلن بی تا کنون فیلم‌های شناخته شده دیگری مانند جنگ جهانی زد، کشتن شان به آرامی و درخت زندگی را نیز تهیه کرده است. از دیگر پروژه های در دست تهیه این کمپانی می توان به داستان حقیقی به کارگردانی روپرت گولد و با نقش آفرینی جیمز فرانکو اشاره کرد. همچنین برد پیت نیز در پروژه بعدی اش در فیلم درام جنگ جهانی دوم به کارگردانی دیوید آیر ظاهر خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.