پرده سینما

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای عالی سینمای ایران منصوب شدند

پرده سینما






 

 

 

اعضای شورای عالی سینمای ایران با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، علی جنتی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات اعضای پیشین شورای عالی سینمای ایران (داوود میرباقری، مسعود جعفری جوزانی، احمد نجفی، جمال شورجه، مسعود ده نمکی و محسن علی اکبری) طی احکام جداگانه ای ،اعضای جدید این شورا را منصوب کرد.

برهمین اساس، مسعود جعفری جوزانی، خسرو سینایی، پرویز پرستویی، منوچهرمحمدی، احمد رضا درویش، سید رضا میرکریمی و فرهاد توحیدی به عنوان اعضای جدید شورای عالی سینمای ایران از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی حکم خود را دریافت کردند که فرهاد توحیدی و سید رضا میرکریمی به نمایندگی از خانه سینما در شورای یاد شده حضور دارند.

در متن حکم وزیر به اعضای شورای عالی سینمای ایران آمده است:

نظر به دانش ،تجربه و جایگاه رفیع جناب عالی در میان اصحاب سینمای کشور و به استناد مصوبه 163934/42175 هیأت محترم وزیران ،به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان عضو شورای عالی سینمای ایران منصوب می شوید.

سینمای افتخار آفرین کشورمان نماد ارزش های اسلامی و ایرانی است و چشم امید صاحبان اندیشه های ناب و اصیل جهان،بدان دوخته شده است.در فضای سرشار از امید کنونی ،شورای عالی سینما می تواند منشاء ایجاد عزم و اراده ملی برای ارتقای این هنر ارزشمند و حل مشکلات و چالش های پیش رو باشد.

موفقیت روز افزون جناب عالی را در خدمت به فرهنگ و هنر این سرزمین از خداوند متعال خواستارم.


 تاريخ ارسال: 1393/1/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.