پرده سینما

مدیران ارزشیابی و استان های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند

پرده سینما






 

 

 

مدیران انتخاب و ارزشیابی و استان های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت منصوب شدند.

 

 به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت؛ طی احکامی جداگانه از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ ناصر درخشان به عنوان مدیر انتخاب و ارزشیابی و دبیرخانه جشنواره و علیرضا عاقل زاده به سمت مدیر امور استان های این جشنواره منصوب شدند.

بر پایه این خبر؛ دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در احکام این مدیران جشنواره با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ و ضرورت اهتمام ویژه به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و حساسیت های منطقه ای و جهانی نسبت به موضوع مقاومت و توجه ویژه به عزم و مدیریت جهادی تاکید کرد: برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.

شایان ذکر است علیرضا عاقل زاده علاوه بر تهیه کنندگی و نویسندگی در حوزه سینما و تلویزیون و عضویت در هیات های انتخاب و داوری جشنواره های مختلف فرهنگی و سینمایی عضو شورای سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند وتجربی، عضو هيئت موسس انجمن تئاتر انقلاب ودفاع مقدس، معاون فرهنگی بنیاد روایت فتح، مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب ودفاع مقدس، معاون پژوهشی سازمان بسیج هنرمندان، سردبیر ماهنامه هستان، معاون سومين جشنواره سينمايي ميلاد کوث و مدير امور استانهاي دوازدهمين جشنواره فيلم مقاومت نیز بوده است.

همچنین، ناصر درخشان فارغ­التحصیل مقطع کارشناسی رشته طراحی صحنه در سال 1376 از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر. همکاری در فیلم­های بچه های آسمان و رنگ خدا به کارگردانی مجید مجیدی به عنوان مدیر صحنه در سالهای  1375 و 1377 ،طراح صحنه و لباس مجموعۀ لانۀ شیطان به کارگردانی آقای حسن برزیده. در سال 1378 ، مسئول فرهنگی و جانشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از سال 1379 تا سال 1388، عضو سابق شورای بررسی فیلمنامه فیلم و سریال شبکه 5 در سال 1386 ، فارغ­التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی در سال 1389 از دانشگاه تربیت مدرس و مسئول دبیرخانه و مدیر ارزشیابی دوازدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت بخشی از فعالیت های او در سال های گذشته بوده است .

 شایان ذکر است«انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد سیزدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار نماید.

"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و "صهیونیزم بین­الملل" به عنوان مهم ترین اهداف این رویداد سینمایی اعلام شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.