پرده سینما

مهلت شرکت در جشنواره نوشتار سینمایی تمدید شد

پرده سینما






 

 

 

 به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، مهلت اولیه شرکت در چهارمین جشنواره سینمایی دهم اردیبهشت بود که این زمان تا پایان اردیبهشت 93 تمدید شد.

 

اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی که هنوز موفق به شرکت در این جشنواره نشده‌اند، تا 31 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا طبق ضوابط اعلام شده در فراخوان، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

دبیرخانه جشنواره واقع شده در تهران، خیابان بهار جنوبی، کوچه سمنان، شماره 23 به نام انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران. تلفن تماس: 77600190 و 77506106 و 09366854833

لازم به ذکر است فراخوان چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی و نمونه فرم شناسنامه روی سایت رسمی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به نشانی www.isfcw.ir قابل دسترسی است.

چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی با هدف تجلیل و تقدیر از منتقدان و نویسندگان برتر سینمایی، شناخت استعدادهای نو و ارج نهادن به نقد و نوشتار علمی، منصف و شریف به دبیری سحر عصرآزاد برگزار می‌شود.

سومین دوره این جشنواره دی‌ماه 92 طی مراسمی با حضور پیشکسوتان و اساتید حوزه نقد و روزنامه‌نگاری، داوران، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، فعالان عرصه نقد و نگارش سینمایی و اهالی سینما در تالار ایوان شمس برگزار شد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.