پرده سینما

اسپيلبرگ به سراغ جنگ سرد می رود

پرده سینما






 

 

 

استیون اسپیلبرگ و تام هنکس در نظر دارند برای چهارمین بار همکاری با یکدیگر را تجربه کنند و داستان یک جاسوس در زمان جنگ سرد را روی پرده ببرند.

 

اسپیلبرگآنگونه که از گزارش ها بر می آید، وقایع فیلم مربوط به حادثه یوتو (u2) در دهه 1960 است. یعنی زمانی که هواپیمای جاسوسی آمریکا در آسمان شوروی سابق هدف گرفته شد و سقوط کرد و خلبان به اسارت گرفته شد. تام هنکس قرار است نقش جیمز دانووان را بازی کند. وکیلی که به سازمان سیا فرستاده می‌شود تا مذاکراتی را با اتحاد جماهیر شوروی برقرار سازد و زمینه آزادی افسر دستگیر شده را فراهم آورد.

به گزارش بانی فیلم استیون اسپیلبرگ از اوایل سال 2013 که به خاطر فیلم لینکلن جایزه اسکار را گرفت، به این سو، چندین پروژه را در دست گرفته است و روی آنها کار می کند. او از یک طرف تولید یک تریلر علمی-تخیلی با عنوان «Robocalypse» را از نو شروع کرده است. علت شروع دوباره این پروژه مشکلاتی است که گفته می‌شود در متن فیلمنامه وجود داشته است. اسپیلبرگ به جز این پروژ دیگری هم در دست دارد و در واقع باید بگوییم در دست داشت. این پروژه که عنوان آن تک تیرانداز آمریکایی بود و اکنون برادلی کوپر آن را از اسپیلبرگ گرفته تا خود کارگردانی کند، درباره یک افسر نیروی دریایی است. بیش از این قرار بود اسپیلبرگ خود کارگردانی فیلم را بر عهده داشته باشد، اما سومین پروژه او فیلمی با عنوان «Montezuma» است که در واقع فیلمنامه 50 ساله ای از دوران مک کارتی است. موضوع فیلنامه نیز درباره یکی از امپراتوران آزتک است که توسط فاتحان اسپانیایی برکنار می‌شود.

هنکس نیز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری پروژه ای با عنوان سندی برای شاه است که با اقتباس از رمانی به همین نام از دیو اگرز ساخته می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/2/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.