پرده سینما

سلحشور: توفیق برگزاری تظاهرات علیه بدحجابی را نداشتم، فقط شرکت‌کننده بودم!

پرده سینما






 

 

 

فرج‌الله سلحشور تاکید کرد در جریان تظاهرات علیه بدحجابی او فقط به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته و برگزارکننده تجمع نبوده است.

 

کارگردان مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری فارس اعلام کرد: «من توفیق برگزاری تظاهرات علیه بدحجابی را نداشتم و فقط شرکت کرده بودم اما دشمنان از من به عنوان برگزارکننده مراسم نام بردند. تظاهراتی بود که مردم تهران اعتراض داشتند به بدحجابی و گسترش بی‌نبد و باری بعضی زن‌ها و مردها که متاسفانه مجوز رسمی از دولت نداشتند. این‌ها پیگیری جدی نکرده بودند و ایراد دارد، اما امر به معروف چه فردی و چه جمعی نیازی به اجازه ندارد. خیلی مودبانه و مسالمت‌آمیز زیر نظر نیروی انتظامی نشستند و اعتراض خود را نشان دادند.»

خبرگزاری فارس گزارش داده که بعضی روزنامه های داخلی و خارجی و سایت ها اعلام کرده بودند که سلحشور و الله کرم این تظاهرات را راه انداخته بودند. خداوند اگر این توفیق را به من داده بودند، مایه فخر من بود ولی من فقط شنیده بودم و رفته بودم اعلام انزجار کنم. کسانی که عنوان می کنند ما بنیان گذار بوده ایم، به خاطر اینکه وصله سیاسی به ما می چسبد اما برپاکنندگان اصلی این تظاهرات وصله نمی چسبد. اگر بگویند برپاکنندگان تعدادی اط طلبه های حوزه علمیه آست الله ایروانی بودند، دیگر هیچ کس نمی تواند به آنها وصله بچسباند اما سلحشور و الله کرم هر کاری کنند وصله چسبانده می شود و حقیقت را کتمان ردن است. من به عنوان یک آدم عادی امده بودم و چون من را می شناسند تصاویری از من گرفته شد. در میدان هفت تیر جمعینی که من دیدم بالای 20، 30 هزار نفر انسان بود. این جمعیت علی رغم اینکه برخی رسانه ها سعی کرده بودند که به تظاهرات نیایند، باز هم مردم آمده بودند و این نشان می دهد که مردم واقعا به این مقوله اعتراض داشتند. حال اگر با ایمان های این مملکت به مقوله ای مانند حجای و عفاف  اعتراض داشته باشند، چکار باید کنند؟ باید دست از اعتراض بردارند و کوتاه بیایند؟ وظیفه شرعی مردم است که از دین و انقلابشان دفاع کنند. این حرکت هم حرکت درستی است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/25
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>علیرضا میرزایی:

سلام اقای فاضلی من وقتی نقد شما را از فیلم معراجی ها را از سایت راسخون دانلود کردم و خواندم متوجه تعصب کورکورانه ی بعضی ها در این فیلم متوجه شدم متوجه شدم که چرا الهام چرخنده ها و ده نمکی ها سنگ زده میشوند چون این جریان روان غربی که در سینما منعکس است را برنمیتابد بدانید و بدانند که با این نقد های کورکورانه هیچ چیزی را جلو نمیبرید و ما از این طیف دست بر نمیداریم چون خون ها و زحمت ها برای این جریان کشیده ایم برادر با ظاهر روشنفکری امدی جلو ولی فیلمت به قول خودت جفتک انداختن و بازی بود چراغی را که ایزد برافروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

1+3-

جمعه 26 ارديبهشت 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.