پرده سینما

مراسم جشن رسانه های بنیاد سینمایی فارابی با تحریم برخی از رسانه ها روبرو شد!

پرده سینما






 

 

 

شب گذشته نخستین جشن رسانه ها در حوزه سینما به همت بنیاد سینمایی فارابی در سالن ایوان شمس برگزار گردید که به دلایل مختلفی از جمله انحصاری برخورد کردن روابط عمومی فعلی بنیاد سینمایی فارابی با بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران با تحریم از سوی بسیاری از رسانه ها روبرو گردید.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این تحریم به دلیل این بود که هفته گذشته در محل بنیاد سینمایی فارابی نشستی رسانه ای تنها با حضور تعداد انگشت شماری خبرنگار که اصولاً پای ثابت و همیشگی نشست ها و برنامه های بنیاد سینمایی فارابی هستند برگزار گردید و روابط عمومی این بنیاد با تبعیض و توهینی آشکار به سایر رسانه ها به ویژه رسانه های تخصصی سینمایی و بسیاری از روزنامه ها هیچ دعوتی از آن ها به عمل نیاورد که این امر باعث شد تا در مراسم شب گذشته شاهد حضور کمرنگ خبرنگاران در این مراسم باشیم.

نادیده انگاشتن بخش اعظمی از رسانه های تخصصی سینمایی سال ها قبل نیز توسط این بنیاد و روابط عمومی وقت آن رواج داشت و معلوم نیست کی قرار است این گزینشی عمل کردن و برخورد سلیقه ای پایان یابد؟


 تاريخ ارسال: 1393/2/27
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>علی:

بی نهایت از این موضع گیری سایت پرده سینما لذت بردم از شما بعید بود درود بر شما که خودتون رو نفروختین

3+0-

يكشنبه 28 ارديبهش



>>>نویسنده ومنتقد:

البته باتمام وکمال باید بگویم که واقعا این رفتار وحرکت توهین وزشت فارابی باعث روشن شدن این باج دهی به دو تن از منتقدین سینمایی .ازقبل هم به افرادی که گزینش کرده بودند وتابلو بود . این رفتار وحرکت از سوی اهالی تدبیر وامید واقعا بعید به نظر میرسید. اگر از سوی مدیران قبلی این کارها سر میزد همه اتیش به پا میکردند. اماخوب شد که چهره ی اقایان برای همه اهالی رسانه روشن شدو از همان نشست خبری با حضور 7نفر معلوم بود که دارند به اسم جشن ومراسم وتقدیر چه غلطی میکنند. امیدواریم اهالی رسانه سینما درس عبرتی بگیرند وفریب توجیهات انان نشوند.

4+0-

يكشنبه 28 ارديبهش



>>>مریم:

تنها اینا نیستن خیلی از خبرگزاری های دیگه از جمله ایمنا، برنا و خیلی از روزنامه های دیگه هم خبر این به اصطلاح جشن که همه چیزش از پیش تعیین شده بود رو کار نکردن. فارابی همیشه خبرنگاران رو اذیت میکنه

5+0-

شنبه 27 ارديبهشت 1393



>>>یک خبرنگار منتقد به روابط عمومی ها:

بسیار باعث شعف و خوشحالی است که این بار این اتحاد بین برخی رسانه ها و خبرنگاران به وجود آمد واقعا حظ کردم وقتی دیدم هیچیک از سایت های خبری از جمله سایت شما و سینمای نو و روزنامه های بی شماری مثل مردمسالاری و خبرگزاری هایی مثل ایسنا اصلا به این جشن نپرداختن دم سینما پرس هم گرم که اینا رو میکوبه

5+0-

شنبه 27 ارديبهشت 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.