پرده سینما

فون تریه یک فیلم اکشن می‌سازد

پرده سینما






 

 

 

لارس فون تریه، کارگردان صاحب‌نام دانمارکی قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود یک فیلم اکشن و هیجانی را مقابل دوربین ببرد.

 

لارس فون تریهبه گزارش ایسنا، فون تریه، کارگردان 58 ساله دانمارکی پس از ساخت فیلم‌هایی جنجالی چون ضد مسیح و نیمفومنیا، این‌بار قصد دارد یک پروژه سینمایی اکشن را مقابل دوربین ببرد که تاکنون نام دیترویت برای آن انتخاب شده است.

به گزارش اسکرین دیلی، هنوز جزئیات زیادی درباره فیلم جدید فون تریه اعلام نشده است.

آخرین ساخته این کارگردان برنده نخل طلا نیمفومنیا نام دارد که در بخش خارج از مسابقه جشنواره برلین برای اولین‌بار به نمایش گذاشته شد. این فیلم به دلیل موضوع جنجالی، سر و صدای زیادی به پا کرد، تا جاییکه قرار شد نسخه کوتاه شده این فیلم چهار ساعته در سینماهای دانمارک اکران شود.

این کارگردان صاحب‌نام طی چندین دهه حضور در سینمای جهان افتخارات متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به جایزه‌ی سزار بهترین فیلم خارجی برای شکستن امواج، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز دیوید دوناتلو ایتالیا برای داگویل، دو جایزه بهترین کارگردانی از آکادمی فیلم اروپا، جایزه بهترین فیلم اروپایی از گویا اسپانیا برای رقصنده در تاریکی، بهترین کارگردانی جشنواره کارلووی واری و اسب برنزی جشنواره استکهلم اشاره کرد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.