پرده سینما

روابط عمومی خانه سینما بدتر از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی!

پرده سینما






 

 

 

صبح امروز در حالی نشست خبری اولین جشنواره فیلم‌های ایرانی در آلمان با حضور سیامک پورشریف مدیر فستیوال، فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره خانه سینما و شهرام مکری عضو انجمن فیلم کوتاه در خانه سینما برگزار شد که روابط عمومی خانه سینما تنها از چند خبرنگار خودی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده بود!

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما گویا این سنت ناپسندی که طی ماه های اخیر به شدت گریبانگیر روابط عمومی ها به ویژه در ارکان مختلف سینما شده است دامن روابط عمومی خانه سینما را که پیش از این سعی در تعامل با تمامی رسانه ها را داشت نیز گرفته است! چرا که روابط عمومی خانه سینما در نشست خبری صبح امروز تنها از چند خبرنگار که همواره از نزدیکان خانه سینما بوده اند و به اصطلاح خودی هستند دعوت به عمل آورد و با این کار دهن کجی بزرگی به بخش اعظمی از رسانه ها و خبرنگاران نمود. امید است روابط عمومی خانه سینما به روال گذشته اش باز گردد و رویه روابط عمومی فارابی را در برخورد با رسانه ها ادامه ندهد.

لازم به ذکر است روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی چندی قبل به دلیل عدم دعوت از اکثریت رسانه ها برای حضور در نشست خبری اولین جشن رسانه ها در حوزه سینما با بایکوت خبری از سوی آن ها روبرو شد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/30
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>یک خبرنگار منتقد به روابط عمومی ها:

برید اول آمار رو در بیارین ایسنا به عنوان یکی از مهمترین خبرگزاری ها این خبر رو کار نکرد. روزنامه هایی مثل مردم سالاری این جشن رو پوشش ندادند. خبرگزاری های برنا و ایمنا و امثالهم حتی کلمه ای در مورد این جشن ننوشتند. سایت های تخصصی سینمایی مثل همین پرده سینما و سینمای نو و خیلی سایت های دیگه اصلا این کار رو نکردند.

1+0-

جمعه 2 خرداد 1393



>>>alireza:

کدوم بایکوت برادر...همه بودن تو ایوان شمس....اگه واقعا مشکل دارین یه بیانیه بدین

0+2-

جمعه 2 خرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.