پرده سینما

فیلم عصر جمعه تابستان امسال اکران می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

هانیه توسلی و رویانونهالی در فیلم عصر جمعهفیلم سینمایی عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی که قرار بود سال گذشته وارد شبکه نمایش خانگی شود تابستان 89 اکران می‌شود.

سیروس تسلیمی مدیر موسسه پخش امید فیلم به خبرنگار مهر گفت: امسال فیلمهای سینمایی شکلات داغ، عصر جمعه و به هدف شلیک کن را اکران می‌کنیم. دو فیلم شکلات داغ و عصر جمعه در انتظار پروانه نمایش هستند با دریافت پروانه مذاکره با سینماداران برای برنامه‌ریزی اکران عمومی را شروع می‌کنیم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: فیلم سینمایی به هدف شلیک کن در مراحل پایانی فنی است و پس از آن برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه می‌شود. شکلات داغ و عصر جمعه را تابستان اکران  و پس از آن برای نمایش عمومی به هدف شلیک کن برنامه‌ریزی می‌کنیم. این فیلم قرار است به نسخه 35 میلیمتری تبدیل شود.

تسلیمی افزود: شرایط اکران برای فیلم‌های فرهنگی  نامناسب و نامطلوب است. هزینه‌ها بالاست، امیدوارم با کمک شهرداری و تلویزیون بتوانیم هزینه‌های تبلیغات برای نمایش این سه فیلم را کمتر کنیم. اطلاع رسانی برای نمایش چنین فیلمهایی مهم است و باید مخاطب را از شکل اکران این فیلمها آگاه کرد اگر تبلیغات درستی نداشته باشیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم مخاطب با این فیلمها ارتباط برقرار کند.

وی گفت: هر سه فیلم تجربه اول کارگردانهایشان هستند، همیشه باور داشته‌ام که باید مسیر حرکت فیلمسازان جوان را هموار کرد و امیدوارم بتوانم برای این سه فیلم شرایط مناسب اکران فراهم کنم. این فیلمها فضاهایی متنوع و ساختارهایی منسجم و مستحکم دارند و می‌توانند مخاطب جذب کنند.

عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی با بازی رویا نونهالی، مهرداد صدیقیان و هانیه توسلی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر اکران شد سال گذشته شنیده شد این فیلم بدون اکران عمومی روانه شبکه نمایش خانگی می‌شود که با مخالفت کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم مواجه شد . شکلات داغ به کارگردانی حامد کلاهداری و بازی نیکی کریمی، فریبرز عرب‌نیا و علیرضا خمسه درجشنواره بیست و هشتم فیلم فجر روی پرده رفت. به هدف شلیک کن به کارگردانی محمد کتیرایی با بازی پژمان بازغی، پولاد کیمیایی وروناک یونسی را نیز جهانگیر کوثری تهیه کرده است.


 تاريخ ارسال: 1389/1/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.