پرده سینما

ژولیت بینوش از پروژه‌های جدیدش می گوید/ کیارستمی در چین فیلم می‌سازد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژولیت بینوشژولیت بینوش بازیگر تحسین شده فرانسوی در گفتگویی سینمایی گفت می داند کیارستمی در حال ساخت فیلمی در چین است. به گزارش مهر به نقل از ایندی‌وایر، ژولیت بینوش بازیگر پرقدرت فرانسوی یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران زن نسل خود است. او اولین بازیگر زنی است که موفق به دریافت تاج سه‌گانه (جوایز بهترین بازیگر زن فستیوال‌های کن، ونیز و برلین) شده است.

بینوش در شماری از بهترین فیلم‌های دهه‌های اخیر بازی کرده و تا به حال با کارگردانان شناخته‌شده‌ای از جمله ژان لوک گودار، عباس کیارستمی و کریستوف کیشلوفسکی همکاری کرده است. او در مصاحبه‌ اخیر خود به سوالاتی درباره خودش، کوئنتین تارانتینو، عباس کیارستمی و کریستن استوارت پاسخ داد.

بینوش در پاسخ به این پرسش که او دوست ندارد هنگام فیلمبرداری با کارگردان صحبت کند، گفت که در کل با موضوع بحث درباره فیلم و پروسه فیلمبرداری مشکلی ندارد و به طور مثال مدتی قبل یا بعد از فیلمبرداری درباره فیلم صحبت می‌کند، اما درست در لحظه فیلمبرداری مساله‌ای جداگانه است و او برای خلق اثری جدید نیاز به تمرکز دارد و اگر کارگردان بخواهد در همان لحظه او را کنترل کند، همه چیز به هم می‌ریزد.

ایندی وایر از او پرسید که در نگاه به مسیر حرفه‌ای کاری او فیلم گودزیلا به نحوی به چشم می‌آید، بینوش در پاسخ گفت که خود او برای بازی در این نقش پیشنهاد نداد و به خاطر نامه زیبایی که گرت ادواردز به او نوشت، حاضر به بازی نقش کوتاه خود در فیلم شد. او درباره صحنه دراماتیک لحظه مرگ خود در آن فیلم اضافه کرد: کوئنتین تارانتیو به من گفت که آن لحظه اولین باری بوده که او در یک فیلم سه بعدی پرخرج گریه کرده است و برای پاک کردن اشک‌هایش مجبور به درآوردن عینکش شد. من این حرفش را به عنوان یک تعریف پذیرفتم.

مصاحبه‌کننده از بینوش پرسید: به نقل از خبرهای اینترنتی، که همیشه هم راه خطرناکی برای آغاز کردن یک جمله است، شما به عباس کیارستمی اشاره کردید. آیا در حال حاضر برای فیلم خاصی با او کار می‌کنید؟

بینوش در پاسخ گفت: نه، نه من الان در حال کار با او نیستم. خیلی دوست دارم با او در فیلم دیگری همکاری کنم، اما در حال حاضر نقشه خاصی برای انجام این کار ندارم. اما می‌دانم که کیارستمی دارد فیلمی در چین می‌سازد. داستان فیلم درباره زن خدمتکاری است که خانه‌ها را تمیز می‌کند و مسئولیت تمیز کردن هزاران اتاق در یک ساختمان بزرگ را بر عهده دارد.

بینوش همچنین درباره اینکه آیا به کریستن استوارت در بازیگری‌اش کمک کرده یا خیر هم گفت که بعضی اوقات با توجه به اینکه پتانسیل استوارت را می‌دیده او را تشویق به جلو رفتن کرده، اما هیچ وقت به او درس نداده است. اما بینوش به این نکته هم اشاره کرد که دوست دارد روزی به تدریس بازیگری هم بپردازد.


 تاريخ ارسال: 1393/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.