پرده سینما

مارتین اسکورسیزی سریال می‌سازد

پرده سینما


 







 

مارتین اسکورسیزیسریالی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی - فیلمساز اسکاری - با موضوع موسیقی به زودی کلید می‌خورد.

به گزارش ایسنا، مارتین اسکورسیزی، این سریال تلویزیونی را درباره موسیقی «راک اند رول» دهه 1970 می‌سازد که میک جگر بنیان‌گذار، خواننده و ترانه‌سرای گروه موسیقی «رولینگ استون» تهیه‌کنندگی آن را برعهده گرفته است.

شبکه HBO حق پخش این سریال تلویزیونی را از آن خود کرده است. جرج‌ ماستراس از عوامل سریال Breaking Bad هم از دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه است. ترنس وینتر، ریک یورن، ویکتور پرمن و ... هم اسکورسیزی و ماستراس را در این کار همراهی می‌کنند. اسکورسیزی و وینتر به تازگی کار روی سریال امپراطوری ساحلی را به پایان رسانده‌اند.

به گزارش هالیوود ریپورتر‌، بابی کاناویل بازیگر سریال‌های امپراطوری ساحلی و پرستار جکی، نقش اصلی ریکی را در این سریال ایفا خواهد کرد. اولیویا وایلد و «ری رومانو دو همبازی دیگر کاناویل هستند.

مارتین اسکورسیزی عنوان‌دار تمامی جوایز معتبر سینمایی دنیا شامل اسکار، گلدن گلوب، بافتا و البته جشنواره معتبر کن و همچنین معروف‌ترین جایزه تلویزیونی آمریکا «امی» است. در بسیاری از رده‌بندی‌های سینمایی، اسکورسیزی را به‌عنوان بهترین کارگردان زنده و معاصر دنیا پس از جنگ جهانی دوم و یکی از سه کارگردان برتر تاریخ سینما می‌دانند.

او فیلم‌سازی است که پس از گذشت نزدیک به چهار دهه، همچنان نامی بزرگ، مطرح و مهم در عرصه کارگردانی سینما است که اکران هر فیلم جدیدش را اتفاق مهم سینمایی می‌دانند و مورد ستایش منتقدین قرار می‌گیرد. اسکورسیزی را با فیلم‌های ماندگارش چون خیابان‌های پایین شهر، راننده تاکسی، گاو خشمگین، رفقای خوب و البته دوستی و همکاری متناوب با بازیگر بزرگ سینما رابرت دنیرو می‌شناسند.


 تاريخ ارسال: 1393/9/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.