پرده سینما

دریا و ماهی پرنده، هر دو، امشب روی فرش!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

دریا و ماهی پرندهفیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» امشب طی مراسمی برای اولین‌بار در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درمی‌آید. به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی و فرش فیروزه‌ای فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان، امشب چهارشنبه دهم دی‌ماه با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شود.

همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیرحسین رستمی، سیدجواد طاهری، علی‌اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمدحسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی و محسن تمیزی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم فرم شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پر کرده است. ضمن این‌که فیلم برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز ارسال شده بود که از بین فیلم‌های حاضر در این فستیوال کنار گذاشته شد. اتفاقی که باعث شده تهیه‌کننده پروژه در نامه‌ای انتقادآمیز این اقدام مسئولان جشنواره را به ناداوری و عدم حمایت از فیلم‌های بخش خصوصی متهم کند.

علاوه بر این، پروانه نمایش نیز با گذشت چندین ماه همچنان صادر نشده و سازندگان با وجود رفع تمام اصلاحات وارده از طرف ارشاد هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده‌اند. پورکیان در واکنش به این اتفاق گفت: با وجود رفع اصلاحات کامل وارده به فیلم، همچنان شورای پروانه نمایش جواب منطقی به ما نمی‌دهد. با تمام این اوصاف همچنان متعجب‌ایم که فیلم با چه مشکلی مواجه است که صدور پروانه نمایش آن تا این اندازه به تأخیر افتاده است. ضمن این‌که متأسفانه در طی این یک سال به‌دلیل نبود پروانه نمایش نتوانستیم «دریا و ماهی پرنده» را در هیچکدام از جشنواره‌های بین‌المللی که خواهان فیلم بودند شرکت دهیم و این ضربه بسیار بزرگی به فیلم وارد کرد.

«دریا و ماهی پرنده» که مضمونی اجتماعی دارد به‌طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح به نگارش درآمده و محصول مؤسسه هنری خانه فیلم پروان است.


 تاريخ ارسال: 1393/10/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.