پرده سینما

«جینگو» از فردا به سینماها می‌آید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

تورج اصلانیفیلم «جینگو» ساخته تورج اصلانی از این هفته اکران خود را در سینماهای گروه «هنر و تجربه» آغاز خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، اکران عمومی فیلم «جینگو» به کارگردانی تورج اصلانی از روز پنج‌شنبه ۱۱دی در سینماهای گروه «هنر و تجربه» آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «جینگو» (روایت معلق) که اولین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی محسوب می‌شود، آمده است: سیاوش، اشکان و دکتر، چند روز پیش از پایان دنیا طبق نظریه نوستراداموس در شمال تهران گرد هم آمده‌اند که هرکدام خاطراتی ناخوشایند در مواجه با زنان دارند. این سه مرد به‌همراه چند جوان دیگر برای رهایی از هر آنچه آزارشان می‌دهد در انتظار پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ هستند اما زندگی همچنان ادامه دارد.

در فیلم سینمایی «جینگو» سعید ابراهیمی‌فر، پانته‌آ پناهی‌ها، الهه خادمی و نیلوفر خوش‌خلق با حضور هنگامه قاضیانی به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمنامه، طراحی صحنه، تدوین، مدیرفیلمبرداری، تهیه‌کننده و کارگردانی فیلم «جینگو» بر عهده تورج اصلانی، صدابرداری آن بر عهده نظام‌الدین کیایی، محمد شاهوردی و امین میرشکاری، مهدی اصلانی فیلمبردار، ایرج محمدی رزینی مدیر مؤسسه آوای کوچه خاطره‌ها به‌عنوان مجری طرح، امین میرشکاری صداگذاری، فرشته جغتایی طراح لباس، سارا اسکندری و سیدرسول سیدعربی طراحان گریم این فیلم را بر عهده دارند. موسیقی «جینگو» با انتخاب فرهاد مدیری و قطعاتی از بهزاد عبدی آماده شده است و حسن اصلانی مدیر تولید، رضا عباسی دستیار اول کارگردان، لیلی مرادی منشی صحنه و دستیار کارگردان و همچنین پیام احمدی‌نیا برنامه‌ریزی آن را بر عهده داشته‌اند.


 تاريخ ارسال: 1393/10/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.