پرده سینما

عیاری از عذرخواهی ایوبی قدردانی کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیانوش عیاریکیانوش عیاری به عذرخواهی رئیس سازمان سینمایی برای اکران نشدن فیلم «خانه پدری» پاسخ داد. به گزارش ایسنا، در پی جلوگیری از اکران فیلم «خانه پدری» و موکول زمان نمایش آن به شرایطی مناسب، حجت‌الله ایوبی از همه کسانی که از فراهم نشدن زمینه‌های اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه آزرده‌خاطر شدند، پوزش خواست.

کیانوش عیاری در پاسخ به این عذرخواهی به ایسنا گفت: در میان زیان‌های متعددی که عدم نمایش «خانه پدری» از جنبه‌های مختلف مالی و غیرمالی داشت‌، شاید تنها یک دستاورد حاصل شده باشد و آن‌هم عذرخواهی آقای ایوبی است.

وی افزود: آنچه این اقدام را مهم می‌کند، این است که ایشان از مردم عذرخواهی کرد، درحالی‌که آن‌ها در این‌گونه مواقع اصولاً عادت به عذرخواهی کردن ندارند و من نمی‌دانم آخرین‌باری که مردم از یک مقام مسئول عذرخواهی شنیدند، کِی بوده است.

کارگردان فیلم «خانه پدری» ادامه داد: آقای ایوبی به خیلی از مسئولان گذشته‌، حال و آینده نشان داد که عذرخواهی کردن نه‌تنها به‌منزله نقد خود و عملکردشان نیست، بلکه حتی در بد‌ترین شرایط می‌تواند به یک ارزش افزوده و نشانه صلابت مدیریت تبدیل شود.

عیاری در پایان گفت: امیدوارم این عمل متمدنانه‌ آقای ایوبی به‌عنوان تنها دستاورد مثبت اکران نشدن فیلم «خانه پدری»، همانند یک یادگار برای حداقل بخشی از جامعه باقی بماند و تعمیم پیدا کند. گفتنی است که اکران «خانه پدری» پس از دو روز نمایش در چند سانس محدود، متوقف شد.


 تاريخ ارسال: 1393/10/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.