پرده سینما

نقد «شیار ۱۴۳» در «هفت» امشب

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شیار ۱۴۳تهیه‌کننده و مجری برنامه سینمایی «هفت» اعلام کرد که برنامه جمعه‌ این هفته به موضوع ارتباط روحانیت و سینما می‌پردازد. به گزارش ایسنا، محمود گبرلو، سردبیر برنامه «هفت» اعلام کرد که گفت‌وگوی ویژه‌اش را به «حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان» از اساتید حوزه و دانشگاه و کار‌شناس مسائل فرهنگی اختصاص داده و قرار است در این گفتگو درباره مسائل روز سینمای ایران و ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

به گفته او، پرده دوم «هفت» را نقد فیلم «شیار ۱۴۳» نرگس آبیار تشکیل خواهد داد. این فیلم که توانسته طی اکران‌اش فروش قابل تأملی را هم به‌دست بیاورد، با حضور آنتونیا شرکا و سحر عصرآزاد به‌عنوان دو منتقد خانم مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد. پرده آخر «هفت» هم به معرفی فیلم «چند متر مکعب عشق» اختصاص دارد. فیلمی که توانسته در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفقیت‌های ارزنده‌ای را به دست بیاورد و گبرلو در این بخش میزبان جمشید محمودی و ساعد سهیلی کارگردان و بازیگر این فیلم خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، قرار است آیتم‌های ویژه‌ای مانند: از هفت تا هفت، گزارش ویژه جشنواره عمار، پشت صحنه فیلم و... نیز در فواصل برنامه پخش شوند. گفتنی است؛ برنامه سینمایی «هفت» جمعه شب‌ها ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.


 تاريخ ارسال: 1393/10/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.