پرده سینما

عبدالرضا کاهانی از «استراحت مطلق» خودش خواهد گفت!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاهانیعبدالرضا کاهانی به حواشی به‌وجود آمده برای فیلم سینمایی «استراحت مطلق» در یک نشست خبری پاسخ می‌دهد. به گزارش مهر، با توجه به این‌که با انتخاب نشدن فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سوال‌ها و حواشی مختلفی برای این فیلم به‌وجود آمده است، این کارگردان تصمیم گرفته است تا با برگزاری یک نشست خبری به سؤالات و ابهامات موجود پاسخ دهد. هدف اصلی صاحبان فیلم از برگزاری این نشست، اکران هرچه سریع‌تر این فیلم است که البته در همین رابطه نیز رایزنی‌ها و مذاکراتی با سازمان سینمایی در حال انجام است.

اعضای هیأت انتخاب درباره وضعیت «استراحت مطلق» اظهار نظرهای مختلفی داشته‌اند. حتی شنیده شده است که این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر رأی کافی به‌دست نیاورده و حتی شنیده شده است که این فیلم را به‌دلیل ممیزی از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته‌اند. البته پیش از این شنیده شده بود که اعمال برخی اصلاحات می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

در این فیلم بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، فریده فرامرزی و امیرشهاب رضویان حضور دارند. لیست عوامل پروژه سینمایی «استراحت مطلق» عبارت‌اند از: تهیه‌کننده و کارگردان: عبدالرضا کاهانی، نویسندگان: عبدالرضا کاهانی و سعید قطبی‌زاده، صدابردار: ناصر انتظاری، مدیران فیلمبرداری: ابراهیم اشرفی، معین‌رضا مطلبی، مجری طرح: سعید خانی، طراح گریم: سعید ملکان، مدیر برنامه‌ریزی: سهیل بیرقی، تدوین: شیما منفرد، مدیر تولید: کامران حجازی، صداگذار: علی علویان، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیار اول کارگردان: امید جزینی، تصحیح رنگ: سینا قویدل، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی، کارگردان فیلم پشت صحنه: محمد کارت، گروه کارگردانی: ابوالفضل کاهانی، بهرنگ حسامی.


 تاريخ ارسال: 1393/10/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.