پرده سینما

ساندرا بولاک: جرأت واقعی!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساندرا بولاک آکادمی تمشک طلایی را شکست داد!

 

ساندرا بولاکشجاعت و جرأت خصلت قابل تحسینی در افراد است. صفتی است که وقتی با یک بازیگر همراه شود او برازنده تر جلوه می کند. سال گذشته آکادمی بدترین های هالیوود جایزه تمشک طلایی را به ساندرا بولاک داد. بولاک با جرأت تمام به مراسم رفت و جایزه را گرفت اما... جرأت او آکادمی را به نقطه ای کشاند که اعلام کردند «ساندرا بولاك باید تندیس اصلی تمشك را پس بدهد»!

به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس آكادمی جوایز سینمایی تمشك طلایی بدترین بازیگر زن را در سال گذشته به ساندرا بولاك را برای بازی در همه چیز درباره استیو، اهداء کرد و بولاک را بدترین بازیگر زن سال شناخت. بولاک در کمال حیرت همگان در مراسم شرکت کرد و جایزه اش را دریافت نمود. از طرف دیگر فردای آن روز ساندرا بولاک از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی امریکا جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم نقطه کور دریافت کرد. با گذشت مدتی، اهداء کنندگان تمشک طلایی متوجه شدند جایزه ای که به بولاک داده اند جایزه تمشک معمولی 4 دلار و 75 سنتی نبوده است، بلکه تمشک «طلایی» اصلی را که سی سال قدمت و خدا می داند چقدر قیمت مادی دارد به او داده اند! از این رو آکادمی تمشک طلایی اعلام کرده «ما از انتخاب خود پشیمان نشده‌ایم! اما جایزه‌ای كه به بولاك اعطاء شده اشتباهی بوده و او باید تندیس اصلی تمشك را به ما پس بدهد!»

جان ویلسون یكی از مؤسسین جایزه تمشك طلایی در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف انگلستان گفته: ساندرا بولاك كه در اقدامی نادر برای دریافت جایزه خود شخصا حضور یافت، پس از مراسم با نسخه اصلی تمشك طلایی آنجا را ترك كرد، این تندیس از اوایل دهه 80 به طور دائمی در مراسم‌های تمشک طلایی حضور داشت.

وی افزود: ما برای آن كه خلوت بولاك را بر هم نزنیم تا به امروز از بولاك نخواسته بودیم كه اصل این جایزه بازگرداند.

بولاك در جواب به این درخواست آكادمی تمشک طلایی، ضمن فرستادن صدها نسخه دی‌وی‌دی از فیلم همه چیز درباره استیو را برای اعضای آكادمی گفته است: اگر می‌خواهید تمشك اصلی را پس بدهم، باید بار دیگر این فیلم را تماشا كنید و نظرتان را به كلی تغییر دهید!


 تاريخ ارسال: 1389/2/1
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>azadeh:

behtarin javabe momken ro beheshon dade. I LOVE SANDRA

0+0-

جمعه 8 دي 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.