پرده سینما

جشنواره فیلم فجر و «یک فیلم، یک سلام»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنواره فیلم فجرطرح «یک فیلم، یک سلام» که به معرفی فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد از تاریخ ۲۳ دی‌ماه در گالری سینما ملت کلید می‌خورد. احد میکائیل‌زاده مدیر روابط عمومی و ارتباطات سی و سومین جشنواره فیلم فجر درباره جزئیات طرح «یک فیلم، یک سلام» به خبرنگار مهر گفت: یکی از طرح‌های پیش‌بینی شده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر که برای نخستین‌بار توسط تیم اجرایی طراحی شده است، معرفی فیلم‌های پذیرفته شده در بخش‌های مختلف جشنواره فجر پیش از شروع این رویداد سینمایی برای معرفی بهتر و بیشتر این آثار به مردم است که به‌ویژه برای انتخاب فیلم‌ها هنگام خرید بلیت‌های فجر مفید خواهد بود.

وی افزود: قرار است دست‌اندرکاران هریک از فیلم‌ها در بخش‌های مختلف جشنواره اعم از «نگاه نو»، «سودای سیمرغ» و «هنر و تجربه» در مراسم‌های ویژه‌ای که در گالری سینما ملت برای آن‌ها طراحی شده حضور پیدا کنند و پوستر، عکس فیلم‌ها و دیگر اقلام مدنظرشان را در حضور رسانه‌ها رونمایی کنند و یک سکانس از فیلم‌های خود را نیز نمایش دهند.

میکائیل‌زاده متذکر شد: دست‌اندرکاران هریک از آثار پذیرفته شده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر که در طرح «یک فیلم، یک سلام» حضور دارند، می‌توانند در این مراسم در مدت زمان ۴۰ دقیقه فیلم خود را معرفی کنند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده روزی ۶ فیلم رونمایی می‌شود؛ سه فیلم صبح و سه فیلم عصر.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات سی و سومین جشنواره فیلم فجر درباره مجری مراسم‌های طرح «یک فیلم، یک سلام» عنوان کرد: هر روز یک مجری از چهره‌های شناخته‌شده سینما اجرای مراسم را به عهده دارد. طرح «یک فیلم، یک سلام» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/10/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.