پرده سینما

پردیس کوروش، ۲۰۹ بار فیلم نمایش می‌دهد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر پردیس سینمایی کوروش اعلام کرد در ایام سی و سومین جشنواره فیلم فجر ۲۰۹ نمایش از آثار این رقابت در مجموعه کوروش خواهد بود. امیرشهاب رضویان مدیر پردیس سینمایی کوروش درباره کم و کیف حضور مردم و استقبال از فیلم‌های حاضر در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار مهر گفت: از مجموع ۱۴ سالن موجود در مجتمع سینمایی کوروش، ۵ سالن «گراند سینما»، «فاروس»، «لاله‌زار»، «مایاک» و «خورشید نو» به نمایش فیلم‌های این دوره اختصاص دارد.

وی افزود: مجموع فیلم‌های «سودای سیمرغ ۱»، «سودای سیمرغ ۲»، «نگاه نو» و «هنر و تجربه» در این سالن‌ها نمایش داده می‌شود و تا پایان جشنواره ۲۰۹ نمایش از فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مجتمع سینمایی کوروش خواهیم داشت. رضویان درباره فیلم‌های نمایش داده شده در روز نخست جشنواره مصادف با ۱۲ بهمن گفت: نمایش فیلم‌ها در مجتمع سینمایی کوروش با فیلم «بهمن» آغاز شد و در ادامه فیلم‌های «کوچه بی‌نام» و «شرفناز» نمایش داده شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان سینمای ایران مواجه شد، اما واقعیت این است که روز اول جشنواره معیار خوبی برای بررسی روند استقبال مردمی از جشنواره نیست.

وی درباره امکانات رفاهی پردیس سینمایی کوروش برای مخاطبان سینمای ایران گفت: علاوه بر امکان ظرفیت پارک ۱۶۰۰ خودرو، مهدکودک ساعتی و شهربازی در این مجتمع وجود دارد تا خانواده‌ها با خیال آسوده از فیلم‌های این دوره از جشنواره دیدن کنند.

رضویان درباره بیشترین ساعات حضور مردم در سالن‌های سینما گفت: مجموع سانس‌های ویژه جشنواره فیلم فجر در مجتمع سینمایی کوروش از بعدازظهر ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و بیشترین آمار حضور و استقبال مردمی در سانس‌های شب تا ساعت ۲۳ است. وی در پایان درباره خرید بلیت در گیشه سینما‌ها گفت: کسانی که موفق به خرید بلیت در پیش‌فروش نشده‌اند می‌توانند ۴۵ دقیقه قبل از شروع هر سانس برای تهیه بلیت فیلم‌های‌‌ همان سانس به گیشه مراجعه کنند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.