پرده سینما

سانس فوق‌العاده برای فیلم «عصر یخبندان»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی در پردیس آزادی به سانس فوق‌العاده رسید. به گزارش مهر، شب گذشته سه‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی در پردیس سینمایی آزادی، ساعت ۲۳: ۴۵ به سانس فوق‌العاده رسید. همچنین در سومین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فیلم‌های «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی و «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی نیز با استقبال علاقه‌مندان به سینما همراه بود.

«رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به‌دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند. طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل‌احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش، امیرمحمد زند و... در این فیلم حضور دارند.

در خلاصه داستان «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی، آمده است: در عصر یخبندان خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند. بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی در ۲۴ ساعت روایت می‌شود و درباره مردی است که یک روز کامل هیچ چیز را به‌یاد نمی‌آورد. سیامک صفری، نگار جواهریان، عباس غزالی، چکامه چمن‌ماه، میثاق زارع، بیژن سراج، بابک بهشاد، رؤیا نونهالی، بابک حمیدیان، هومن سیدی و میترا حجار هستند.

در خلاصه داستان «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی آمده است: تو می‌دونی من از چیه مارادونا خوشم می‌اد؟ از این‌که تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رؤیا براش مرز نداشت، وقتی بازی می‌کرد با همه وجودش بازی می‌کرد، پرواز می‌کرد، بازی نمی‌کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می‌ریخت جلوش د بکش همه‌چیز و تا ته‌ش می‌رفت، خودشو لوس نمی‌کرد… همه‌ش برای این بود که واقعیت و رؤیا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی‌تونست مرزشونو تشخیص بده... گلاب آدینه، سعید آقاخانی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، بابک حمیدیان، جمشید هاشم‌پور، صابر ابر، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته‌آ پناهی‌ها، سهی‌بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش، محمدامیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی به ایفای نقش می‌‌پردازند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.