پرده سینما

طائرپور از داوری بخش «نگاه نو» فجر گفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فرشته طائرپور داور بخش «نگاه نو» سی و سومین جشنواره فیلم فجر، به رشد سینمای ایران اشاره و تأکید کرد فردای بهتری نسبت به دیروز و امروز برای سینمای ایران رقم زده خواهد شد. فرشته طائرپور تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سی‌ و سومین جشنواره فیلم فجر و کیفیت آثار آن اظهار کرد: من داور بخش «نگاه نو» هستم و تا این لحظه فیلم‌های این بخش را تماشا کرده‌ام و از میان آثار بخش‌های دیگر تنها برخی را دیده‌ام.

وی افزود: فیلم‌ها متنوع هستند، موضوعات بهتری دارند و حال بهتری در فیلم‌ها دیده می‌شود. همین‌طور تکنیک بهتری نیز در فیلم‌ها استفاده شده‌ است. ما با پدیده‌هایی مواجه هستیم که نشان می‌دهد سینمای ما رشد کرده است. نویسنده و تهیه‌کننده «آینه‌های روبه‌رو» تأکید کرد: جالب اینجاست که سینمای ما با عبور از مشکلاتی که سال‌های اخیر دچار آن‌ها بوده به این مرحله رسیده است.

وی افزود: این موضوع فردای بهتری را نسبت به دیروز و امروز برای سینمای ایران رقم خواهد زد. طائرپور با ابراز خرسندی از حضور در تیم داوری بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر یادآور شد: انگار پنجره‌ای رو به فردای سینمای ایران روی من باز شد و توانستم ببینم آینده سینمای ما و نسل جوانی که با فیلم‌هایشان می‌رسند، چقدر امیدوارکننده است.


 تاريخ ارسال: 1393/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.