پرده سینما

دو نمایش فوق‌العاده برای «ایران‌برگر» در پردیس کوروش

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم سینمایی «ایران‌برگر» تازه‌ترین اثر مسعود جعفری جوزانی شامگاه ۱۷ بهمن‌ماه در مجتمع سینمایی کوروش به دو سانس فوق‌العاده رسید. به گزارش مهر، فیلم «ایران‌برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی شامگاه گذشته ۱۷ بهمن‌ماه و در ششمین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مجتمع سینمایی کوروش به دو سانس فوق‌العاده رسید.

«ایران‌برگر» پیش از اینکه در مجتمع سینمایی کوروش به دو سانس فوق‌العاده برسد، طبق جدول موجود در این مجتمع دو نمایش ویژه رأس ساعت ۱۴: ۳۰ و ۲۲ در سالن «فاروس» داشت. اما به‌دلیل تقاضای ساکنین غرب تهران مسئولان جشنواره دو سانس فوق‌العاده برای نمایش «ایران برگر» گذاشتند. نمایش فوق‌العاده فیلم سینمایی «ایران‌برگر» در سالن شماره ۶ و ۲ این مجتمع سینمایی در ساعت ۲۳ و ۲۴ ترتیب داده شده بود. مسئولان اجرایی مجتمع سینمایی کوروش اعلام کردند از روز اول جشنواره تاکنون ۹ هزار مخاطب سینما از مجموع آثار سی و سومین جشنواره فیلم فجر دیدن کردند.

مجتمع سینمایی کوروش با ۵ سالن «گراندسینما»، «فاروس»، «لاله‌زار»، «مایاک» و «خورشید نو» پذیرای مخاطبان است و پیش از این فیلم‌های «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی و «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، «من دیه‌گو مارادونا هستم» و «اعترافات ذهن خطرناک من» نیز به‌دلیل درخواست مردم در پردیس کوروش در شب‌های گذشته به سانس فوق‌العاده رسیده بود.


 تاريخ ارسال: 1393/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.