پرده سینما

جشنواره، امکانی برای دیدن فیلم‌های اهالی سینما

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

به گفته نیکی کریمی، اینکه در جشنواره فیلم فجر امکانی پیش می‌آید که اهالی سینما متوجه شوند در یک سال گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است و فیلم‌های یکدیگر را می‌بینند نقطه قوت این رویداد است. نیکی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سی و سومین جشنواره فیلم فجر و حال و هوای آن گفت: جشنواره فیلم فجر، بودن‌اش خوب است چون فیلم‌های یک سال را نمایش می‌دهد.

وی ادامه داد: به هرحال در این جشنواره امکانی پیش می‌آید تا اهالی سینما فیلم‌های یکدیگر را ببینند و ما می‌فهمیم که در یک سال گذشته چه اتفاقاتی در این عرصه رخ داده و به نظرم همین مهم‌ترین اتفاق این جشنواره است. کارگردان فیلم «شیفت شب» که در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در پایان درباره این فیلم، گفت: گفتگو درباره فیلمی که هنوز دیده نشده کمی سخت است اما با این حال خوشحالم که فیلم‌ام به نمایش درمی‌آید و می‌توانم بازخورد‌ها را نسبت به آن دریافت کنم.

فیلم سینمایی «شیفت شب» با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده و با کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی، روایت زنی به‌نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به‌دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگیشان را کشف کند. گفتنی است که در جدید‌ترین فیلم سینمایی نیکی کریمی در مقام کارگردان، محمدرضا فروتن و لیلا زارع نقش‌های اصلی «شیفت شب» را به‌عنوان یک زوج بازی می‌کنند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.