پرده سینما

انجمن بازیگران سینما برای برگزیدگان، پیام تبریک صادر کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران پس از دریافت سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار سی و سومین جشنواره فیلم فجر توسط چهره‌های بازیگری، پیام تبریکی را ارائه داد. در پیام تبریک شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران چنین آمده است:

به نام خدا

سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز همچون گذشته مؤید رشد و تعالی هنر بازیگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان آثار سینمایی بود. شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن ارج نهادن به کلیه سینماگران حاضر در جشنواره، از هنرنمایی تمامی بازیگرانی که آثارشان به این دوره از جشنواره راه یافت و همچنین هنرمندانی که در بخش‌های گوناگون بازیگری نامزد دریافت جایزه شدند تقدیر نموده و مراتب تبریک خود را به بازیگران دریافت‌کننده سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار از سی و سومین جشنواره فیلم فجر، خانم‌ها و آقایان: نیکى کریمى، باران کوثرى، سحر دولتشاهى، لیلا زارع، سعید آقاخانى، هومن سیدى و بهمن زرین‌پور تقدیم داشته، سربلندی و سرافرازی روزافزون فرهنگ و هنر کشورمان را آرزو می‌نماید.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران


 تاريخ ارسال: 1393/11/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>زینب کریمی:

تبریک فراوان به هنرمندانِ گرامی؛ نیکى کریمى، باران کوثرى، سحر دولتشاهى، لیلا زارع، سعید آقاخانى، هومن سیدى و بهمن زرین‌پور و آرزوی سربلندی برای تمام هنرمندان و هنردوستان کشور عزیزمان ایران.

2+0-

شنبه 25 بهمن 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.