پرده سینما

مرتضی شایسته از مردم دعوت کرد به دیدن دو فیلم جدید بروند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مرتضی شایسته مردم را به تماشای دو فیلم متفاوت سینمایی دعوت کرد. به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده سینمای ایران که در حال حاضر پخش دو فیلم «همه‌چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و انیمیشن «جمشید و خورشید» به کارگردانی نادر یغمائیان را بر عهده دارد، گفت: پخش دو فیلم متفاوت سینمای ایران در ماه آخر سال بر عهده هدایت فیلم است که مردم را برای دیدن این دو فیلم ارزشمند سینمای ایران دعوت می‌کنم.

او ادامه داد: بازی‌ بازیگران این فیلم مثل صابر ابر، مریلا زارعی، ساعد سهیلی، مزدک میر عابدینی، حبیب رضایی و جواد عزتی از جمله نکات قابل تأمل فیلم است. اکران این فیلم سینمایی از ۲۳ بهمن‌ماه در تهران و شهرستان‌ها با داشتن ۲۲ سالن اغاز شده است و به‌مرور تعداد سالن‌های این فیلم بیشتر خواهد شد.

شایسته درباره اکران فیلم انیمیشن «جمشید و خورشید» نیز گفت: این فیلم انیمیشن تجربه بسیار جدیدی در سینمای ما است و به جرأت می‌توان گفت می‌تواند با بسیاری از تولیدات دنیا در این زمینه رقابت کند. ضمن اینکه چهره‌های مطرحی چون پرویز پرستویی، امین حیایی، حبیب رضایی، ترانه علیدوستی، ثریا قاسمی، رامبد جوان و چنگیز جلیلوند در این فیلم صداپیشگی می‌کنند.

او اضافه کرد: این فیلم از جمله فیلم‌های انیمیشنی در ایران است که بسیار درست و اصولی ساخته شده و یقین دارم مردم با دیدن این فیلم آن را به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند و قطعاً مخاطب با دیدن این فیلم با یک شگفتی روبرو خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.