پرده سینما

بهروز افخمی یک فیلم جدید کلید خواهد زد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

بهروز افخمی ساخت فیلم جدیدش را سال آینده با حضور دو بازیگر جوان کلید می‌زند. به گزارش ایسنا، این کارگردان سینما که در سی‌سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم «روباه» شرکت کرده بود و برخلاف دوره قبل موفق به دریافت هیچ جایزه‌ای نشد، قصد دارد فیلمی را که به‌نوعی جنگی محسوب می‌شود، بسازد. او در این باره با اشاره به اینکه فیلم جدیدش «خمسه خمسه» نام دارد به ایسنا گفت: این فیلم درباره دو ماه اول جنگ ایران و عراق و یک توپخانه‌ عراقی است که به این نام معروف شده بود و اسم فیلم هم‌‌ همان نوع آرایش توپخانه است که در ماه‌های اول جنگ وحشت ایجاد می‌کرد.

افخمی افزود: اسفند‌ماه کار را شروع می‌کنم و هر موقع فیلمنامه تمام شود پیش‌تولید آغاز خواهد شد. البته هنوز کسی برای عوامل فیلم انتخاب نشده ولی معمولاً با گروه ثابتی کار می‌کنم و تهیه‌کننده‌ هم احتمالاً آقای ساداتیان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پرخرج بودن فیلم منتظر فراهم شدن شرایط برای ساخت آن بوده است، درباره‌ مذاکره با بازیگران هم گفت: سعی می‌کنم از کسانی که در عرصه بازیگری دیده نشده‌اند استفاده کنم، مخصوصاً اینکه دو نقش اصلی فیلم یک پسر ۱۹ و ۲۰ ساله هستند و در این رده سنی بازیگران کمی را در سینما داریم چون باید حتماً در همین سن و سال به نظر برسند؛ ضمن اینکه یکی از آن‌ها که به‌عنوان یک فرد عرب‌نشین خوزستان بازی می‌کند، باید اصلیت عرب داشته باشد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.