پرده سینما

مهدی نادری: مسأله من کمال‌گرایی است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی نادری دو فیلمنامه «ماهی موتو» و «لیخون» را در حال آماده ‌شدن دارد که به گفته خودش برای ساخت آثاری قابل قبول، عجله‌ای در تولید ندارد. مهدی نادری درباره روند تولید فیلمنامه سینمایی «ماهی موتو» به خبرنگار مهر گفت: غیر از فیلمنامه «ماهی موتو» فیلمنامه «لیخون» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی را نیز در دستور کار دارم. هر دو فیلمنامه در حال تکمیل و بازنویسی هستند و ماه‌هاست که در انتظار تأمین بودجه و سرمایه‌گذاری هستیم و پس از نهایی شدن تولید را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: قرار است پس از تکمیل شدن فیلمنامه «ماهی موتو» به نویسندگی لیلی گله‌داران، این اثر به تهیه‌کنندگی حمید فرخ‌نژاد ساخته شود البته برای تولید عجله‌ای ندارم. این کارگردان جوان درباره دلیل اینکه عجله ندارد توضیح داد: مسأله من کمال‌گرایی است و این خصوصیت جزئی از شخصیت خودم است به همین دلیل سعی می‌کنم در شیوه کار و انتخاب همکارانم نیز این کمال‌طلبی را در نظر بگیرم.

کارگردان فیلم «بدرود بغداد» متذکر شد: تهیه‌کنندگانی که قرار است با آن‌ها همکاری کنم از جمله افراد خوب سینما هستند. حمید فرخ‌نژاد از بازیگران خوب سینما و محمدحسین قاسمی هم از جمله تهیه‌کنندگان خوب سینمای ایران است که بهترین فیلم در حوزه دفاع مقدس را تهیه و تولید کرده است. نادری در پایان بیان کرد: سینما از آن دسته از حرفه‌ها نیست که در آن تعجیل نتیجه دهد چون شتابزدگی جز هدر کردن سرمایه هیچ سود دیگری در بر ندارد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.