پرده سینما

اکران نوروز حق «استراحت مطلق» است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سعید خانی مجری طرح فیلم «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی معتقد است اکران نوروزی حق این فیلم سینمایی است. سعید خانی مجری طرح فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه درخواست دریافت پروانه نمایش این فیلم را به وزارت ارشاد ارائه کرده‌اند، توضیح داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا جدید‌ترین ساخته عبدالرضا کاهانی با نام «استراحت مطلق» در اکران نوروزی روی پرده سینما برود. برای دریافت پروانه نمایش این فیلم رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم تا آخر این هفته پروانه نمایش را دریافت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه فیلم برای اکران دچار اصلاحات می‌شود، بیان کرد: یک‌سری اصلاحات برای اکران فیلم اعمال شده و ما برای اینکه بتوانیم این فیلم را در سینما‌ها اکران کنیم ناگزیر به این کار بودیم. این مجری طرح تأکید کرد: هرچند در ابتدا تمایلی به ایجاد اصلاحات در این فیلم نداشتیم اما سعی می‌کنیم با حداقل اصلاحات «استراحت مطلق» را برای نوروز اکران کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دوستان شرایطی را فراهم کردند تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر اکران نشود، به‌همین دلیل فکر می‌کنم که اکران نوروزی حق «استراحت مطلق» است و امیدوارم چنین حقی را از ما نگیرند. سعید خانی در پایان تأکید کرد: اینکه قرار باشد همه فیلم‌ها در اکران نوروزی نمایش داده شوند، درست نیست، در چنین شرایطی اکران کل سال با مشکل مواجه می‌شود. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دیگر فیلم‌ها به‌خوبی و در زمان مناسب در سینما‌ها نمایش داده شود. ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، فریده فرامرزی و امیرشهاب رضویان از جمله بازیگران «استراحت مطلق» هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.